Johan Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 Det gjelder for det meste hele downloaden. Itavisens speedometer funker ikke, dessuten kjører jeg server stuff og slikt. Jeg tror det er Telenor som har glemt å legge inn en sperre, slik at linja ikke kan gå fortere enn angitt Lenke til kommentar
Public Enemy Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Ser ut som DU vet mer om dette enn Frode... Opplysningene han kommer med er sannsynligvis kopiert fra "en eller annen lærebok" eller så er det noen andre som er "SMART" som har fortalt han dette. Quote: Den 2002-02-26 13:31, Ola PeK skrev:Hey Frode!Kan du bekrefte/avkrefte/kommentere denne diskusjonen?http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=17235&forum=61Spesielt mitt innlegg (ID 9)Kunne vore greit å få det oppklart.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-02-25 21:22, Athlon Power skrev:Håper du kødder!!!!!!!!Hvis ikke er du en heldig jævelJeg er heldig hvis jeg fr 75,5 LOLBobboZ han kødder ikke,eg hadde ca 75 nå har eg mellom 85-95 på telenor si adsl 704/128,har fått den 20% økningen.Kjetil Lenke til kommentar
Viva Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hehe.. bruker ikke stjelenor men laster ned på 134Kbps.. http://www.orixstudio.com/download.gif (sorry bildet ble litt stort i px, feil fotoprogram "pdf" bilde..) Lenke til kommentar
kdog Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-02-26 15:31, borre skrev:SIT (Studentsamskipnaden i Trondheim) sine hybler har 10 mbit linjer på "alle" hybler. I fjor sommer ble det lagt inn 100 mbit nett til oss som ikke hadde tilkobling fra før En stor og god grunn til å anbefale Trondheim som Norges beste studentby! :smile: hm.. men dere deler jo på en annen måte enn en adsl-bruker, da! det er jo billig å raskt, men du kan vel ikke si du har 100Mbit/s internet?! eller skal jeg si 100mibibit/s? *mfnis* Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Ja det må vel stemme at telenor endelig har satt opp ADSL linjene sine. Har 704/128 linje. Jeg fikk 598kb/s tidligere på Speedbarometeret , mens fra forrige uke fikk jeg 717kb/s. Så nå får jeg endelig den tjenesten jeg betaler for! Men hvis jeg skulle tro DU Meteret mitt får jeg 186kb/sec i DL...hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå