Wiciwato Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 God kveld. Har hatt bilen på vinterlagring siden februar og vil nå gjerne hente den igjen, men eieren ser ikke ut til å svare. Har prøvd både mail, sms og ringt de forrige dagene. Hva gjør man i denne situasjonen? Føler at å gå til politiet er litt over the top, men det må jeg vel kanskje uansett hvis han ikke svarer? Lenke til kommentar
mna Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 God kveld. Har hatt bilen på vinterlagring siden februar og vil nå gjerne hente den igjen, men eieren ser ikke ut til å svare. Har prøvd både mail, sms og ringt de forrige dagene. Hva gjør man i denne situasjonen? Føler at å gå til politiet er litt over the top, men det må jeg vel kanskje uansett hvis han ikke svarer? prøvd messenger på facebook? 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hva med å dra til denne personen og banke på? slik som i gode gamle dager Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Hva med å dra til denne personen og banke på? slik som i gode gamle dager Også et godt tips, men jeg vet dessverre ikke hvor vedkommende bor. Får ikke opp adressen på nett. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Har du levert fra deg en bil og du vet ikke hvor bilen er plassert for oppbevaring ? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Det hadde jeg aldri gjort. Jeg vet hvor bilen står, men hallen er låst. Selvfølgelig kan han bo i nærheten, men det er som å lete etter nål i en høystakke. Endret 2. mai 2016 av Wiciwato Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Han svarer ikke, og du vet hvor hallen er. Da er det bare å sende melding om at hvis du ikke får tilbakemelding innen en dag, så henter du ut bilen selv fra hallen. Hadde ikke stusset selv. Må man ødelegge en dør så må man Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Jeg hadde nok gjort det ja, men heldigvis har han svart fra seg nå. Takk for hjelpen, kjenner jeg fort blir småparanoid når det gjelder min egen bil. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Selvtekt er ikke lov. Politi og advokat er veien å gå her. 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Selvtekt er ikke lov. Politi og advokat er veien å gå her. Men selvtekt er i mange tilfeller langt mer effektivt. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Helt til man må erstatte de andre bilene som ble stjålet fordi låsen du ødela ikke lenger holdt tyvene ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå