insomeseriousproblems Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Om noen kan finne en butikk som har den inne, så mottas det med stor takk. leter og leter, men finner ingenting. Blir litt småfrustrert Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Siba Jeg tok en titt, og det står at det er utsolgt i butikk, men at den er på nettlager. Men kan det virkelig stemme? Har de det faktisk på lager når ingen andre får det til? 1 Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Siba Jeg tok en titt, og det står at det er utsolgt i butikk, men at den er på nettlager. Men kan det virkelig stemme? Har de det faktisk på lager når ingen andre får det til? Når det står at de har på nettlager men det er utsolgt i butikk så får du stole på det. Det er vel bare å bestille nå med en gang før lageret blir tomt det også Endret 2. mai 2016 av John9s Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Om noen kan finne en butikk som har den inne, så mottas det med stor takk. leter og leter, men finner ingenting. Blir litt småfrustrert Apple Store har 2-3 ukers leveringstid, noe som kanskje kan tyde på at denne modellen har litt leveringstid. Du får kanskje bare ringe rundt til ulike butikker og spørre om de har fått tak i noen. Hvis farge eller størrelse på internminne ikke betyr noe for deg så kan det jo hende du har flaks og får tak i et eksemplar... Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Siba Nei, de har ikke det. står på siden deres at de har den på nettlager, og satt inn en bestilling 28.04, men fikk mail i går at "de dessverre ikke har den på lager, men at jeg kunne vente til de fikk den inn". Endret 3. mai 2016 av insomeseriousproblems Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Ikke lenge siden var det en som påsto at det ikke finnes et marked for små mobiltelefoner. Utsolgt overalt burde tilsi at hans utsagn var skivebom!! Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Ikke lenge siden var det en som påsto at det ikke finnes et marked for små mobiltelefoner. Utsolgt overalt burde tilsi at hans utsagn var skivebom!! Det er svært få bastante spådommer om fremtiden som faktisk slår til... Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Ikke lenge siden var det en som påsto at det ikke finnes et marked for små mobiltelefoner. Utsolgt overalt burde tilsi at hans utsagn var skivebom!! Eventuelt at de sliter med å levere, pga prioritering i andre markeder. F.eks i USA finnes de i flust. Det er greit å tenke litt lenger... Endret 3. mai 2016 av Rusher Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Du mener at USA også da er et IKKE prioritert marked? De er nemlig utsolgt der også. Men du er flink til å være uenig. Apple is basically sold out of the iPhone SE - The Next Web Endret 3. mai 2016 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Du mener at USA også da er et IKKE prioritert marked? De er nemlig utsolgt der også. Men du er flink til å være uenig. Apple is basically sold out of the iPhone SE - The Next Web Jeg var i motsetning til deg over der nå nettopp, plenty med telefoner i butikk. Ser dog på nicket ditt at det er umulig å prate fornuft med deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Har du en kilde som beviser det du skriver? Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Du kan få kjøpe min. Jeg har Iphone SE sølv, 64GB ulåst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå