Stianrau Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Trenger litt hjelp ved valg av minne Har sett meg ut to typer: Geil golden dragon 2x256 pc 4000 eller Kingston hyper x 2x256 pc 4000 Hvilken er det beste valget??? et kansje litt dumt spørsmål, men passer disse brikkene bra til mitt system?? Soyo ultra dragon 2 og p4 2,6 pc800. Har prøvd å oc. litt og har kommet til 3,25 Ghz, planen er da å få minne synkront me FSB. All hjelp tas imot me takk. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 geil er nå gode til klokking, men vet ikke helt med timings på pc4000 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Kingston = Ikke så veldig gode overklokkere men er garantert de mest stabile brikke som er å få kjøpr orginalt GeiL= mega overklokkingsvennlige, men ikke like stabile som kingston, men jeg ville gått for geil sine Lenke til kommentar
NoNonsense Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hvis du er interessert så har jeg et par Corsair TWINX XMS4000 brikker som jeg kan selge (2x256M). De er ubrukt m/garanti. Topp kvalitet minne. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Jeg vil personlig anbefale OCZ-brikker, enten PC3700 Gold eller PC4000 Gold. Du finner det på http://www.mpx.no Se forøvrig min test av førstnevnte her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=166471 Når det gjelder Geil så vet jeg at de krever endel Vram for å yte etter spesifikasjonene, og jeg har også lest at de har muligens litt mer kompatibilitetsproblemer enn andre merker. Men hvis man får de til å fungere som de skal så er det ikke noe å si på ytelsen. Kingston sine PC4000 brikker har jeg lest mye negativt om, mye problemer med kompatibiliteten. Selv har jeg hatt et part PC3200 brikker fra Kingston, men disse var det ikke noe å utsette på. Lykke til! Endret 23. november 2003 av Collapse Generation Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 gå for ocz du... det skal iaff jeg enste gang jeg kjøper ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå