Kriger452 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Noen som har erfaringer med denne syklen? http://m.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=72440263 Vet at beta har bra motorer siden hadde en beta trialsykkel før, men lurer på om den er sprek til å være firetakt og om den er lett å få opp på bakhjulet? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hvis du bruker riktig teknikk, så kan du få praktisk talt hvilken som helst sykkel opp på bakhjulet. Hvis du bare bruker clutchen så får du den sikkert opp i første, og kanskje andre. Forøvrig er dette en merkelig egenskap å gå etter når man velger sykkel. 1 Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Sykkelen har jo samme motor som yamaha bruker i sin yzf/wrx og som er i rijeju sin 125sm. Motoren er god og i tillegg veier denne endel mindre som er positivt. Kunne godt tenkt meg en sånn i lett mc tida Lenke til kommentar
Kriger452 Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Sykkelen har jo samme motor som yamaha bruker i sin yzf/wrx og som er i rijeju sin 125sm. Motoren er god og i tillegg veier denne endel mindre som er positivt. Kunne godt tenkt meg en sånn i lett mc tida Takk for svar;) Tenkte kanskje på en Beta hvis e greier å skaffe meg jobb. Det er jo nesten ingen som selger brukte så man må nesten kjøpe ny og de koster jo en del, men så er de innmari fine da. Vet du om man kan bestille de med felger som ikke er støpte, men noe lignende sm felgene som de har på "mopedversjonen" Endret 5. mai 2016 av Kriger452 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå