KeyanZa Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hei jeg har sagt opp all tvpakker jeg hadde. så nå er jeg på jakt etter den som viser kun premier league. hva bør jeg gå for? tv2sumo? men de viser vel bare premier league, ikke uefa og europa league? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Om du er OBOS-medlem får du TV2 Sumo Premier League til 159,- i mnd. Det har jeg, hatt i et par år. Er klar over at kvaliteten er dårligere enn via dekoder, men du verden så praktisk å ha tilgang uansett hvor jeg befinner meg. Hos venner, jobbreiser, bussen, toget ++ Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Niram: vet du noe om dette tilbudet vil endre seg, nå siden tippeligaen også ligger innbakt i pakken? Fant svar på Obos sin side: "Som følge av at TV2 Sumo har avsluttet samarbeidsavtalen med OBOS er det ikke mulig å kjøpe TV2 Sumo-abonnement med fast OBOS-rabatt. Medlemmer som allerede har OBOS-rabatt på TV2 Sumo kan opprettholde rabatten til 31.12.2016 med mindre den sies opp av medlemmet. " Endret 2. mai 2016 av Lorpen Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Jaja, får nyte de siste månedene! Er noe forbanna herk at de skal legge inn tippeligaen. Vurderer å skaffe meg VPN og bruke engelske fotballkanaler. Tippeligaen bryr meg omtrent like mye som NRK2. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 http://www.dagbladet.no/2016/03/01/sport/fotball/tippeligaen/tv_2/43344608/ Det blir mye dyrere til neste år om du ikke allerede har abonnement. For min del blir det streaming neste sesong. Jeg kan jo forsvare innkjøp av ny streamingPC på 5-6 mnd.. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Jeg betaler 249,- for Obos-abonnementet i dag. Jeg kan altså vurdere å la det løpe til nyttår for å få Premier League og FA-cupen, men må da betale 498,- i sommer uten å få sett noe fotball for det. Alternativet er å si opp, bestille nytt abonnement til 399,- ved sesongstart. Fullstendig uaktuelt å betale dette for å se fotball, spesielt når det bare vises 1 kamp kl. 16:00 på lørdager, man ikke kan se alle kampene i reprise og det hakker og drar seg i commodore-grafikk under storoppgjørene. Jeg sier opp Sumo nå og ser om jeg finner på noe lurt til høsten igjen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 "Men du får jo med Tippeliga og OBOS-liga i pakken!" Jupp. Og det hadde jeg også inneværende sesong. Jeg klarer meg uten TL et par år til. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Tipper det blir mye diskusjon rundt mindre lovlige streamingtjenester til høsten. Slenger meg på det selv når prisen økes. Betaler ikke ett øre for norsk fotball, basta. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 I denne tråden så diskuteres det i forskjellige mindre lovlige tjenester for å få sett fotball! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1526318 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Dette blir for dyrt for meg når det finnes alternative kilder til å se kamper fra PL. Og når kvaliteten på Sumo er såpass kornete som det har blitt for meg når det går fort er det lite aktuelt i skirvende stund å fornye Sumo-abonnementet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå