hagesaks Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hei, Nokon som kan hjelpa meg med å laga eit loginscript til heimesida mi, eller forklara korleis ein går fram? Tek og gjerne i mot linkar til sider der ein kan lasta ned slike script gratis. Håpar nokon vil hjelpa meg med dette. Mvh Hagesaks Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 http://www.hotscripts.com Lenke til kommentar
Hei. Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Ville ha brukt .htaccess Using-htaccess Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 jeg bruker alltid sessions. du fyller ut brukernavn og passordet i et skjema. deretter sjekker du om brukernavnet og passordet stemmer med det som er lagret i brukerdatabasen. hvis det stemmer sier du at $_SESSION['authed'] = 1. hvis det ikke stemmer, kan du gi $_SESSION['authed'] = 0. deretter sjekker du, på hver side som krever at du er logget inn, om $_SESSION['authed'] == 1. enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå