Gå til innhold

Dark angel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste av oss på Bildekritikken leverer fotobidrag langs "den brede vei" og forsøker å gjøre litt ekstra ut av det. Du beveger deg utenfor denne veien og skal vi si, i den mer eksperimentelle og kunstneriske gate. Og der lykkes du etter min oppfatning meget godt. Prisen du kanskje må betale, er at en del av oss, inklusive undertegnede, finner det vanskelig å gi kvalifiserte og vettuge kommentarer til bidragene dine. Dermed får du noe ufortjent relativt få kommentarer, i all fall i forhold til oppfinnsomhet og kvalitet. Synes det er supert at du legger ut bilder etter din smak. Det er utvilsomt et vesentlig og positivt bidrag til alle som følger med på Bildekritikkens innlagte bilder. Vi trenger slike som deg her på dette forum.

Bilder her er spennende og nesten litt mystisk. Der som om noen smugtitter på det som foregår, og at danserinnen samtidig synes å være klar over at noen følger med i skul.

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Englar finns dom.

Men Christina Scjollin er nok ikke dette.

Nå trodde jeg at svarte engler hadde svarte vinger også. Men det føles faktisk bedre med litt kombinasjon - selv med lånte fjær.

Men her stjeler logoen din litt for mye oppmerksomhet så jeg ville kutta på oversiden av den.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...