Harald Gjerholm Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Langs bakken.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Ikke så dumt å "ligge lavt i terrenget". Det blir liksom et annet liv over de nære omgivelser fra en slik betraktningsvinkel. Vellykket dette synes jeg. Overfor en fotograf som deg så skal jo også kunne være litt pirkete. I såfall måtte det være at blomsterbladene i venstre halvdel kunne vært en aning mørkere. Dette må du ta på min smakskonto, selv har du sikkert ment at det det bør være slik det er. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Mange takk Ragnar. Det var svært vanskelige lysforhold i dag og surt som fy. Det blir nok bedre utover håper jeg. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Mange takk Ragnar. Det var svært vanskelige lysforhold i dag og surt som fy. Det blir nok bedre utover håper jeg. Bedre lys i V2 hvor fargene kommer bedre fram. Skj Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Jeg la faktisk ut feil versjon første gangen. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Den lysdempede V2 er så absollutt å foretrekke - synes jeg. Jeg ville kutta vekk det uskarpe nede også, jeg. men det er nå meg da så du behøver ikke være enig. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Mange ganger det letteste er best, her er ett eksempel. V1 liker jeg best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg