Laserflip Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Blir student i Oslo til høsten og søker bolig gjennom SiO. Noen her som vet hvor nazi de er på utdeling av parleiligheter? Mener å ha lest at man kan bo alene i parleilighet, men for å i det hele tatt kunne søke på de må man velge profil som "par" og fylle inn info til samboer. Krever de signatur av begge etc eller bør man bare si at man ønsker å bo alene? Har man evt noe sjangs da? Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Leilighetene i SiO er subsidiert, så det du spør om, er om du kan motta subsidier til to personer. 4 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Er sikkert mulig dersom leiligheita er ledig og det ikkje er nokon par som vil leige leiligheita, dei vil nok heller leige ut enn å la det stå tomt. Men sidan du ikkje oppfyller krava til parleiligheit så er du nok bakerst i køa. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Du er ikke engang i køen, en kompis av meg og eksen hans hadde en sio leilighet, når det ble slutt mellom dem så fikk han bo ut kontraktstiden og så måtte han bytte bolig. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Det er i praksis alltid flere par enn parleiligheter. Da eksen og jeg gikk fra hverandre fikk jeg bo ut leieperioden, men ville ikke få forlenget avtale. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Du kan nok glemme å få et "palass" for deg selv ja. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Hva er greia? Er det enten parleilighet eller kollektiv? 1 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Da gjenstår det å avklare om xaco er kompisen til krikkert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Da gjenstår det å avklare om xaco er kompisen til krikkert. haha! tenkte det samme. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Da gjenstår det å avklare om xaco er kompisen til krikkert. haha! tenkte det samme. Kompisen jeg snakket om er ikke jurist, så det er nok ikke krikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå