henningml Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hei, Prøver å bytte fra Aeon Stick 2 til UZB. Har tatt backup av nettverk Har lagt til UZB som interface i HS3 Har enabled UZB Har disabled Aeon stick Prøver "Restore a network to this interface" Men det feiler med følgende: Checking file... Starting restore operation. Unsupported version of UZB detected, only supports 5.2 and 5.4, version is 5.5. Contact HomeSeer support. Har noen erfaring med dette? Finner ingen beta-versjoner av z-wave plugin eller annen informasjon. Kan selvfølgelig kontakte Homeseer support, men vil tro det tar sin tid.. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Ja, UZB1 er ikke like bra med nyeste firmware for HomeSeer. Vet ikke hvilken smart idé produsenten har hatt, men du kan nedgradere med å bruke Z-way: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1191806&page=342&do=findComment&comment=22926375 Lenke til kommentar
henningml Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Takk for svar. Nedgradere firmware er ikke noe jeg i utgangspunktet liker, skulle jo heller oppgradert den andre komponenten (zwave-plugin), men om jeg ikke får noen lovord fra Homeseer om snarlig støtte i plugin får jeg heller krype til korset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå