herzeleid Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Nei strengt tatt ikke. Selve grunnspillet har forandret seg lite fra det første spillet, og enda mindre siden det første modern warfare spillet. I stede har det blitt lappet på med minispill/sekvenser, "spesialeffekter" og gimmicker. Selv om de reskinner andre verdenskrig/den kalde krigen/nåtiden/fremtiden, så er spillene og oppskriften i seg selv til forveksling like. Virker som du ikke helt forstår hva gameplay betyr. Deg om det. Ja spillet er og har alltid vært et FPS med en historie del og multiplayer. Men og da spesielt i multiplayer så har gameplay mekanikken utviklet og forandret seg vesentlig dem senere årene. Noe enhver som har spilt disse spillene dem siste årene godt kjenner til. Om det er en dramatisk forandring i hele sjangeren du er ute etter så tror jeg du skal vente lenge. Det har omtrent ikke vært noe forandring på hvordan et FPS spill fungerer på mangfoldige år. VR kan gjøre noe med det men det vil ta flere år. Jeg tror ikke noen forventer at spillet skal skifte sjanger, men at det skal være mer enn nye skins, omgivelser og et og annet gadget som skiller spillene, og i allefall når det er en ny utgivelse hvert år. Når man sitter med følelsen av å spille det samme spillet som (ti)året før, kun med en ny setting, føles det fort bortkastet og det er nok derfor mange faller av. For de som ikke trenger mer nyvinning mellom de årlige utgivelsene er det selvfølgelig ikke noe problem, men for en del av oss er det ikke så interessant i lengden. Du ser et lappverk av et spill med gimmick etc. Jeg ser et spill med vesentlig mer innhold en hva som er dessverre vanlig idag. Jeg ser vell heller det samme spillet, men med nye minispill, skins og gadgets. Nei game play er det samme, han krever ikke at det skal bli et crpg.Men når en M4 eller hva enn de bruker i de siste spillene er helt lik en Thompson fra COD 2 Bare et annet skin og kanskje lyd. Da har ikke gameplayet forandret seg. Enda en som ikke forstår gameplay mekanikk. Er ikke dette er spill forum? Hva skjer a folkens? Du har da pleid å virke som en trivelig fyr, hva skjedde? 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Deg om det. Eh hva? Dette er ikke om personlige preferanser og meninger. Men fakta. Å skrive at og jeg siterer: "Det er et sykdomstegn for serien når endringene i hovedsak består i minispill, gimmicker og skins heller enn å fornye gameplayet." Og det er jo ikke sant. COD har lagt til nye gameplay mekanismer i form av spesielle våpen,abilities og bevegelses muligheter over årene. Serien har forflyttet seg ifra gammel krigføring til science fiction og med det har en hel del nye gameplay muligheter åpnet seg. Du har da pleid å virke som en trivelig fyr, hva skjedde? Ikke meningen å fremstå som en ikke trivelig fyr. Er min feil som antar at "alle" skal vite hva gameplay faktisk betyr for noe. Finnes mye på google om en er usikker og vil lese seg opp litt Men beklager om jeg fremstår som lite trivelig. Er fort å glemme litt folkeskikk når en sitter bak tastaturet for lenge dessverre.. Endret 6. mai 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 "Du har da pleid å virke som en trivelig fyr, hva skjedde?" Wow, snakk om å overreagere? Han kan da fortsatt være en trivelig fyr selvom han er uenig med deg? Latterlig utspill. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 WOW! Dette skal kjøpes! ENdelig noen som finner på noe nytt! Lenke til kommentar
Tekky Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Spillet virker veldig ufokusert. Tror de prøver på alt for mye på en gang, og alt bare blir halvferdig produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå