Golf'ern Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Dette var sjansen de fikk, kan takke seg selv for at de ikke tok den. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Mon tro om Leicester tar en feiring på La Manga i sommer? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Leicester altså.. bare å bøye seg. Mektig imponert. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Wow. Skulle tro Tottenham hadde gjort noe skikkelig kjipt mot Emils. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Wow. Skulle tro Tottenham hadde gjort noe skikkelig kjipt mot Emils. Bare tar det ut mot oss for sesongen til Chelsea. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Ingen tvil om at rett lag blir mester! Ja, når Tottenham står igjen med ett poeng over to kamper mot dem er det vel ikke noe særlig å lure på egentlig. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Dette var sjansen de fikk, kan takke seg selv for at de ikke tok den. Skjønner egentlig ikke dette. Inntrykket jeg sitter igjen med er at det er mer enn bare selvtillit som er grunnen til at Spurs er der de er, blant annet veldig bra pasningsspill kombinert med høyt tempo. Om Leicester så sa man at de gjør det så bra på grunn av høy selvtillit blant annet, utover det så har de vært gode til å forsvare seg og vært effektive på kontringer. Mellom de to lagene så tror jeg nok det er Spurs som har kommet for å kjempe om CL-plass om ikke ligagull. Endret 2. mai 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Ja og nå har de rota bort 4 poeng på slutten når de må vinne, kunne jo vært helt oppi der! Gøy med Leicester gull!! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Dette var sjansen de fikk, kan takke seg selv for at de ikke tok den. Skjønner egentlig ikke dette. Inntrykket jeg sitter igjen med er at det er mer enn bare selvtillit som er grunnen til at Spurs er der de er, blant annet veldig bra pasningsspill kombinert med høyt tempo. Om Leicester så sa man at de gjør det så bra på grunn av høy selvtillit blant annet, utover det så har de vært gode til å forsvare seg og vært effektive på kontringer. Mellom de to lagene så tror jeg nok det er Spurs som har kommet for å kjempe om CL-plass om ikke ligagull. Husk at alle topplagene underpresterte unntatt dem denne sesongen, det skjer neppe neste sesong. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Kanskje, men Spurs er uten tvil et mye bedre lag enn de har vært på mange år. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Kampen oppsummert: - Lamela og Dembelé er noen rævhål - Pochettino er den eneste personen i Tottenham som har min sympati etter denne kampen, en fantastisk karakter som fortjener et ligagull. - Costa har virkelig dreisen på sklitaklingene i dag. Tre klokkeklare taklinger rett utenfor motstanders 16-meter. - Hazard er på vei mot god gammel form. For et mål! - Vardy is having a party! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hei på deg ja! Liker Pochettino godt. Liker ham enda bedre etter at han grep inn mellom Rose og Willian. Vanskelig å sette ord på det, men det er som du sier at han er en fantastisk karakter. Virker som en veldig sympatisk fyr. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Hvem var det som dyttet, Danny Rose? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå