Fredrik Glee Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 hei. i går måtte jeg rygge opp en veldig bratt og svingete bakke. og nå lukter det litt brent i bilen. er dette farlig? og hvis ikke hvor lenge kommer lukten til å være i bilen? det er en vw golf 2011. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 varierer hvor lenge det varer. Og litt brent clutch er ikke farlig. Merker når clutchen begynner å bli slitt Lenke til kommentar
Fredrik Glee Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 varierer hvor lenge det varer. Og litt brent clutch er ikke farlig. Merker når clutchen begynner å bli slitt vet du sånn sirka hvor lenge lukten kommer til å være der? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 forsvinner nok i løpet av en dag eller 2. Hadde litt lukt i min her i vår da jeg var litt sløv da jeg skulle rygge opp en bratt bakke og det lukta friskt. Tar du en kjøretur er den i allefall borte etter en stund. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Det er jo ikke heldig å brenne kløtsjen, men det går nok fint om du skulle være uheldig en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå