Mio Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Hello folks.. Har tenkt til å kjøpe meg ny cpu og Hovedkort nå snart, men jeg vet ikke helt hva. Hvis noen har et bra Hovedkort og anbefale så skrik ut.Tenkte oxo på en XP1800+ (må vel være klokeste valg) ?? Vil ha et stabilt system,så anbefal det som er bra :wink: Det jeg selv tenkte på var: MSI PRO-2RU AMD XP1800+ Hvis det er noen lurere valg,så si i fra :smile: Mio Lenke til kommentar
Bose Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Shuttle AK31 V3.1 er et meget bra kort. Fått meget bra i tester. F.eks Pcworld.no Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 HVis du skal kjøpe deg nytt Hovedkort så husk å kjøp et med oppgraderingsmuligheter, det er ikke noen hvits å bytte hovedkort, hvergang du skal kjøpe prossessor eller ram! Lenke til kommentar
jason Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Hvis du ikke absolutt har bestemt deg for AMD, så hvorfor ikke se på en Nothwood 1,6/1,8Ghz og et hovedkort med SiS brikkesett, som f.eks. Abit SD7-533. Med 1,6Ghz pros så kommer dette på cirka 3000, (boxed prosessor slik at vifte og kjøler følger med) Slett ingen upris for et slikt system. Men så var det dette med å få tak i en 1,6 da. Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Har sjøl tenkt på ny pc, eg har vore helt brennsikker på AMD helt til nå i det siste. AMD`s 0.18 micron synger på siste verset og det ikkje de mange MHz`s AMD eller vi forbrukerer/overklokkere klarer å få ut av de. I forhold til Intel da. Hvis eg skulle ha hatt meg nye saker akkurat nå, ville eg ha gått for Intel, hvis ikkje ville eg ha venta til neste år (veit det er leeenge til) og kjøpt en god 0.13`s micron AMD. Håper detta her hjalp deg litt på veg. Jeez Lenke til kommentar
jason Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeez Hvorfor vente så lenge: AMD EXEC Ben Anixter presented some information about how his company is doing with its process technology this year and next, and said the firm has now successfully produced Hammer silicon. AMD is pleased with the results, he claimed, with samples being supplied to its OEMs next quarter. Speaking to the Banc of America, Anixter said that AMD will deliver .13 micron chips this quarter, by next quarter the crossover from the previous technology will be 50-50. Ønsker du å lese mer så finnes det her: http://www.theinquirer.net/31010207.htm Vil du ha det grafisk så finner du det her: http://www.theinquirer.net/20010203.htm Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Hehe, følger vel ikkje så godt med da.. skal skjerpe meg! Jeez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå