AfterGlow Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Søkegiganten med ny, oppsiktsvekkende patent.Google vil «sprøyte» smarte linser rett inn i øyeballene Lenke til kommentar
I_hate_bottles Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Jeg tror jeg står over den revolusjonen ? En AR-linse derimot sier jeg ikke nei til. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Ja takk, eller vent litt... ....nei takk! Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hardware og gadget geeks skal mene noe om bioteknologi? Føler dette er noe som bør bli videreformidlet av noen som har bakgrunn innen feltet, hvis ikke blir det frykt synsing her. Det er eksempelvis vanlig å ta små prøver av øyemasse med en nål direkte inn i øyet uten at det skader eller blir problemer etter for et menneske. Når det er sagt, så ser jeg for meg at denne "nightmare-fuelen" kommer neppe til å bli reklamert fra den vinkelen hehe. 1 Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hva skjer om denne blir defekt og må byttes ut.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Kult om man får datavirus på øyet som fucker opp synet. Lenke til kommentar
G Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Er de påvirket av sci-fi filmer? Continuum. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hva skjer om denne blir defekt og må byttes ut.. Da får du operasjonsslitasje på øyet. Også kalt arr. Lenke til kommentar
hrvojek Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Nå komer alle konspirasjons teoretikere til å hive seg på. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hvorfor ikke lage det som en vanlig linse? Lenke til kommentar
MrTech Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Du får det sikkert også "gratis", så lenge du sender informasjon til google om hvor du er og hva du gjør, slik at de kan tilpasse reklame! Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 "Øyeballene" ?? Virkelig? Det er bedre å kopiere inn originalteksten (på engelsk) enn å servere så dårlig norsk .. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hadde vært herlig å få ads på øyet hvert 5. minutt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Hadde vært herlig å få ads på øyet hvert 5. minutt Ad-block. Er du så urutinert? Endret 2. mai 2016 av MartinF Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Ser for meg hvor hyggelig det er om sprøytespissen brakk av inni øyeeplet.. Lenke til kommentar
ragev Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Vent litt ... må bare inn på appen - derja. Botanisk hage ser mye bedre ut med +2 tint og 50K høyere hvitbalanse. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Det er ikke noe nytt å stikke nåler i øynene. Faktisk så er det vanligvis helt smertefritt. Slik prosedyre kalles for en intraokulær injeksjon. Tror ikke jeg hadde vært en early adopter, for å si det slik. Men selve prosedyren er jeg ikke redd for. Endret 2. mai 2016 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Javisst, de skjærer i øyet med skalpell også med bare lokalbedøvelse for å skrape hornhinner. Det er ikke sånn at "øyeballen" eksploderer med en gang den penetreres av noe. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Jatakk! Vurderer selv og få innplantert linse. Men får bli til jeg får meg jobb. Lenke til kommentar
Sebbetheking Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 syntes dette hørtes mer ut som noe som muligens kan hjelpe en som er blind person.. ville værtfall ikke sprøyta noe greier inn i øyet hvis jeg ikke alt var blind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå