Fotoskrulla Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Katevågen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Speil, speil i vannet der, hvem er vakrest i himmelen her? Men de skyene var vel bare på besøk og ikke inventar på museumet.? ... eller museet heter det kanskje? Versjonsvalget her blir vel hipp som happ som klitt ig klatt selv om jeg nok irriterer meg litt på de kvistene som kommer inn fra venstrevingen uten at jeg har noe godt forslag til annen løsning for jeg føler hverken for kutt eller kloning der. Roar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Flott bilde lady, med museum og speiling M v h Lord Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Speil, speil i vannet der, hvem er vakrest i himmelen her? Men de skyene var vel bare på besøk og ikke inventar på museumet.? ... eller museet heter det kanskje? Versjonsvalget her blir vel hipp som happ som klitt ig klatt selv om jeg nok irriterer meg litt på de kvistene som kommer inn fra venstrevingen uten at jeg har noe godt forslag til annen løsning for jeg føler hverken for kutt eller kloning der. Roar Hei Roar! Jeg lurte en del på hva jeg skulle gjøre med kvistene på venstrevingen, prøvde forskjellige utsnitt, men endte opp med å beholde dem. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Flott bilde lady, med museum og speiling M v h Lord Leif Tusen takk my Lord! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Flott bilde lady, med museum og speiling M v h Lord Leif Tusen takk my Lord! Bare hyggelig, queen Helene Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Kraftig lys og mørke skyer, samt speilingen skaper liv i bildet. Tror jeg vil gå for sv/hv utgaven her. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Kvister eller ei , fine versjoner ble det . For meg ble det nok s/hv versjonen som stakk av med førsteplassen , et lite hestehode foran fargeversjonen . Mvh Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Billede med stemning...troede først det var Jeres hus :-)...men synes det er lidt voldsomt meget lys ved ikke om det er skyerne som driller lidt..måske måske ikke..lidt som et maleri af en slags hilsen Suss Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 her ville jek nok tonet ned lyset litt. ble i det skarpeste laget for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg