Albert Andersson Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Gråmåker feirer ikke 1. mai ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Nydelig plassert i flata. Skarpt og fint som alltid Albert! ...jeg også vil til Gamlebyen i Fredrikstad!... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Nydelig plassert i flata. Skarpt og fint som alltid Albert! ...jeg også vil til Gamlebyen i Fredrikstad!... Hei, Helene. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Fredrikstad har mye å by på, - som f.eks. Gamlebyen, som er Nord-Europas best bevarte festningsby, - Isegran, - den lille øya der siste 1600-tallsserie - "Anno" ble spilt inn, og mye annet, - blant annet en flott skjærgård ! Du er hjertelig velkommen ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hei Albert. Fint bilde av gråmåke, herring gull Jeg har å knipset noen bilde av måke i helga Ha en fin dag ! M v h Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Her ser vi et godt eksempel på ei god linse og en enda bedre fotograf i et flott håndholdt resultat. Siden lyden av ska ha, ska ha, ska ha kan høres fra et foto så er det så absolutt ingenting å klage på her. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Hei Albert. Fint bilde av gråmåke, herring gull Jeg har å knipset noen bilde av måke i helga Ha en fin dag ! M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Da blir det kanskje noen måkebilder fra deg i tiden framover ? M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Her ser vi et godt eksempel på ei god linse og en enda bedre fotograf i et flott håndholdt resultat. Siden lyden av ska ha, ska ha, ska ha kan høres fra et foto så er det så absolutt ingenting å klage på her. Roar Hei, Roar. Tusen takk, - det var pent skrevet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hei Albert. Fint bilde av gråmåke, herring gull Jeg har å knipset noen bilde av måke i helga Ha en fin dag ! M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Da blir det kanskje noen måkebilder fra deg i tiden framover ? M v h Albert. Hei igjen Albert. Bare hyggelig Ja kan bli noen bilde av måker med tIa M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Hei Albert. Fint bilde av gråmåke, herring gull Jeg har å knipset noen bilde av måke i helga Ha en fin dag ! M v h Leif Hei, Leif.Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Da blir det kanskje noen måkebilder fra deg i tiden framover ? M v h Albert. Hei igjen Albert. Bare hyggelig Ja kan bli noen bilde av måker med tIa M v h Leif Hei, igjen, Leif. Jeg ser fram til det ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Stilig fluktbilde. Blikket på gråmåken understreker nesten det som Roar nevner, ska ha, ska ha. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Dette elegante svevet fortjener da minst 5 X 20 i stil og minst like mye for utførelsen av bildet. Meget bra ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Stilig fluktbilde. Blikket på gråmåken understreker nesten det som Roar nevner, ska ha, ska ha. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig og analytisk tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Dette elegante svevet fortjener da minst 5 X 20 i stil og minst like mye for utførelsen av bildet. Meget bra ! Mvh. Rolf Hei, Rolf. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! En ren og velstelt måke i flukt er et flott syn, - samtlige arter har en eleganse i luften som lett gir assosiasjoner til ballettdans ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Flott komponert gråmåke skarp og med fine farger og en fin positur . Den feirer nok ikke 1. mai men flyr der det er noe spisende å få/ta . Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Flott komponert gråmåke skarp og med fine farger og en fin positur . Den feirer nok ikke 1. mai men flyr der det er noe spisende å få/ta .j Mvh Alec Hei, Alec. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, - måker er vel så absolutt opportunister av første klasse ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg