Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Cat... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hei, Alec. Her har du da jamen satt både himmel og jord i bevegelse, - bare for å ... , nei ... , - du har snudd bildet opp-ned ! Speilbildet er så bra at det er lett å bli lurt ! Kreativt og morsomt, Alec ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 God morgen! Flott bilde! Kreativt og morsomt! v1 for meg takk Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Her bomma jeg nok først for jeg syntes bilen til høyre var så bulka så jeg trodde du hadde vært på et sånt bilrace der døm kjører med gamle bulka biler og gjerne bulkerem enda mer før vinneren er nødt til å selge bilen til høystbydende enten han vil eller ikke. Men jeb bomma altså for her er'e mye vannspeilinger og lureri. Men det er helt lovlig det. Tror jeg holder en knapp og tre glansbilder på enern her jeg. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Omvendt speiling, oppfinnsomt og stilig. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Albert , Helene , Roar og Ragnar !!!! Det hele startet som en billedserie i farger og endte opp som sort hvitt og snudd på hodet . Mvh Alec Lenke til kommentar
deleted Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Super refleksjon. Dette er jo ditt "område", så ingen overasskelse at dette ble kult. Den høye kontrasten passer også godt til det skarpe "speilbildet i bunn" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Super refleksjon. Dette er jo ditt "område", så ingen overasskelse at dette ble kult. Den høye kontrasten passer også godt til det skarpe "speilbildet i bunn" Hei WIRE ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg