Fotoskrulla Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Den hvite stripa øverst i billedkant var litt irriterende, og kanske skulle det vært kuttet ørlite grann på høyre side? Nydelig modell og nydelig fanget av deg! Riktig lekkert bilde. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 ... og så var'e tilbake til tobeint blomst igjen. Skjønner godt at du foretrekker sånne pene damer framfor en blomst. Det ville jeg også om jeg hadde hatt tilgang til flotte gratis modeller og hatt ferdighetene til å lage flotte portretter og glamourbilder. Men siden dette er en kritikk side så må det være lov å være uenig i det hvite feltet som avslutning oppe for å kamuflere at det ellers hadde blitt linje ut i øvre venstre hjørnet. Hva med heller å la toppkuttet gå gjennom håret og få et element inn fra høyre side og ut på øvre ramme med litt luft fram til hjørnet som kanskje skaper litt spenning i bakgrunnen? Å la kuttet gå midt over panna ville også gi et godt resultat. Men jeg er altså ingen portrettfotograf så da blir vel dette bare høylytte tramp i klaveret? Roar Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Den hvite stripa øverst i billedkant var litt irriterende, og kanske skulle det vært kuttet ørlite grann på høyre side? Nydelig modell og nydelig fanget av deg! Riktig lekkert bilde. Takk for tilbakemelding ! Bildet er uredigert rett ut fra kameraet og kun beskjært en cm eller to på toppen. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 ... og så var'e tilbake til tobeint blomst igjen. Skjønner godt at du foretrekker sånne pene damer framfor en blomst. Det ville jeg også om jeg hadde hatt tilgang til flotte gratis modeller og hatt ferdighetene til å lage flotte portretter og glamourbilder. Men siden dette er en kritikk side så må det være lov å være uenig i det hvite feltet som avslutning oppe for å kamuflere at det ellers hadde blitt linje ut i øvre venstre hjørnet. Hva med heller å la toppkuttet gå gjennom håret og få et element inn fra høyre side og ut på øvre ramme med litt luft fram til hjørnet som kanskje skaper litt spenning i bakgrunnen? Å la kuttet gå midt over panna ville også gi et godt resultat. Men jeg er altså ingen portrettfotograf så da blir vel dette bare høylytte tramp i klaveret? Roar Bildet er rett fra kameraet, kun kuttet 1-2 cm av toppen. Og ja mennesker er mitt hovedmotiv, blomsten dukket opp i rydding og organisering av 140000 bilder. Sånne ganger man angrer på at ikke hadde Lightroom fra dag en.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg