RuneK Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Biker parade Haugalandet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Jeg hører praktisk talt brølet i ørene! Godt bilde. Jeg satte på mørk bakgrunn, synes det ble litt bedre. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Savner både trehjulinger ofte kalt trike og sidevogner her. Men de kommer kanskje litt lenger bak i køen. Enig med Helene om svart bakgrunn - åsså ville jeg kutta vekk det svarte og brune i venstrekanten helt nesten oppe i hjørnet. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Jeg hører praktisk talt brølet i ørene! Godt bilde. Jeg satte på mørk bakgrunn, synes det ble litt bedre. Takker for tilbakemeldingen Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Savner både trehjulinger ofte kalt trike og sidevogner her. Men de kommer kanskje litt lenger bak i køen. Enig med Helene om svart bakgrunn - åsså ville jeg kutta vekk det svarte og brune i venstrekanten helt nesten oppe i hjørnet. Roar Hei Roar Det var en trike å se blant de nesten 300 syklene som kjørte. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg