The__Slayer_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) eg har min mening om hvem av mac og PC som er best men hva mener egentlig dere? Endret 22. november 2003 av The__Slayer_ Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 eg har min mening om hvem av mac og PC som er best men hva mener egentlig dere? Jeg mener at det ikke er noe å diskutere da de ikke laget for det samme. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Dette kan vi vel bli spart for??? Virker ganske unødvendig. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Kanskje PC er best, siden den er mest brukt til spilling.. Men Mac er klart best til video og bilde redigering Lenke til kommentar
The__Slayer_ Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Pc er ikke noe bra i forhold til mac! både innen for spilling og film m.m! det er bare ikke så mange spill til mac som til pc! og dessuten klikker aldri mac! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) [quote name='The__Slayer_' date='24/11/2003 : 13:03']Pc er ikke noe bra i forhold til mac! både innen for spilling og film m.m! det er bare ikke så mange spill til mac som til pc! og dessuten klikker aldri mac![/quote] Alle "Hva er best" diskusjoner ender opp i enten bråk eller ordtaket "Alt er godt til sitt bruk". Alt er best, alt er dårligst. Det handler rett og slett om smak og behag. Å det som virkelig hadde fungert bedre for noen er han/hun lykkelig uviten om. -------- OffTopic: Post nr. 500, yey! Endret 24. november 2003 av AMD-King Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Pc er ikke noe bra i forhold til mac! både innen for spilling og film m.m!det er bare ikke så mange spill til mac som til pc! og dessuten klikker aldri mac! Og jeg rekner med at du snakker ut i fra masse erfaring? Uansett, slike tråder er bare idiotiske.. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Pc er ikke noe bra i forhold til mac! både innen for spilling og film m.m!det er bare ikke så mange spill til mac som til pc! og dessuten klikker aldri mac! Du spør hva folk syns er best, for så å nedsable dem om meningene deres ikke er de samme som dine? Jeg er sikker på at du får bedre gehør for meningene dine om du lufter dem på et "mac" forum. Forøvrig så har jeg ingen problemer med en ustabil PC, min PC er stabil som et fjell! Om den ikke er noe bra til spill og film i forhold til mac vet jeg ikke, for jeg har faktisk ikke noe sammenligningsgrunnlag. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Pc er ikke noe bra i forhold til mac! både innen for spilling og film m.m!det er bare ikke så mange spill til mac som til pc! og dessuten klikker aldri mac! Du sier jo selv den beste grunnen til at mange synnes PC er bedre, nettopp mangfoldet av spill og programvare en har til PC. Angående det med å klikke så tror jeg hvis mac er bedre enn PC så er det ikke lenger mye bedre. Slike diskusjoner ender ikke med noe gode svar. Det er jo slik som AMD vs Intel diskusjoner som det har vært noen av her... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Forskjellen mellom PC og Mac kan enklest forklares slik: PC: Ytelse. Mac: Utseende. Sett kryss ved hva du verdsetter mest. Da vil du finne den maskin som passer perfekt for deg. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Forskjellen mellom PC og Mac kan enklest forklares slik:PC: Ytelse. Mac: Utseende. Sett kryss ved hva du verdsetter mest. Da vil du finne den maskin som passer perfekt for deg. Du mener altså at Mac er finere enn PC? er ikke noe problem å finne helråe PC-kabinetter, så det argumentet holder ikke. Jeg vet ikke hvordan en MAC yter i forhold til en PC, så det skal jeg ikke uttale meg om. De er vel i utgangspunktet ment til forskjellige bruksområder. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Forskjellen mellom PC og Mac kan enklest forklares slik:PC: Ytelse. Mac: Utseende. Sett kryss ved hva du verdsetter mest. Da vil du finne den maskin som passer perfekt for deg. Det er vel ikke helt riktig lenger en ser på hardware og kabinettene som en del har til PCer... Når det gjelder programvaren har jeg ikke noe å sammenlikne med, men tror det der også har blitt mindre forskjell. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 hvis valget sto igjen så hadde jeg IKKE kjøpt meg en mac Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Du mener altså at Mac er finere enn PC? er ikke noe problem å finne helråe PC-kabinetter, så det argumentet holder ikke. Jeg vet ikke hvordan en MAC yter i forhold til en PC, så det skal jeg ikke uttale meg om. De er vel i utgangspunktet ment til forskjellige bruksområder. OK, oppsummering V2.0: PC: Ytelse. PC: Utseende. Mac: ? Litt morsomt er det jo å nevne at Apple måtte trekke tilbake en annonse fra det Engelske markedet hvor de annonserte med "G5 - Verdens raskeste hjemmedatamaskin". (men men, løgner selger jo, så lenge ikke annonsene blir forbudt da) Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) PC kan lett oppgraders.. PC kan fåest billig.. pc kan en mekke mye mere selv på... pc har mye større utvalg av spill og annan software.. mac er stort sett fast låst.. ikke så altfor mye du kan gjøre med den.. og den skal visst nok være bedre enn PC på bilde og video redigering... jeg tør ikke si noe om ytelse.. da jeg kun har brukt MAC i en halv time.. jeg har ikke stabilitets problemer med maskinene mine.. MAC er dessuten mye dyrere og er bare bedre enn pc til litt spesielle formål.. konklusjon: MAC er kun for spesielt intersserte og enkelte yrkes grupper.. Endret 24. november 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 OK, oppsummering V2.0:PC: Ytelse. PC: Utseende. Mac: ? Litt morsomt er det jo å nevne at Apple måtte trekke tilbake en annonse fra det Engelske markedet hvor de annonserte med "G5 - Verdens raskeste hjemmedatamaskin". (men men, løgner selger jo, så lenge ikke annonsene blir forbudt da) Jeg er mer enig i den der ja Har ikke sett noen sammenligninger av ytelse mellom Mac og PC på flere år jeg. Det er kanskje ikke like aktuelt for Apple å lage slike tester lengre, fordi at de ikke lengre er overlegne? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg bare lurer... er det noe du kan gjøre på en MAC som en ikke kan få til på en PC? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg bare lurer... er det noe du kan gjøre på en MAC som en ikke kan få til på en PC? Det hevdes jo at mac er så ufattelig mye mer stabilt enn pc. Hvorfor er det da slik at OS X har en funksjon som fungerer slik at hvis et program låser seg, kan man lukke det, uten å måtte restarte? Virker på meg som at Apple måtte lage en liten nødløsning til maskiner som stadig har programmer som låser seg. Når jeg tenker meg om, har jo dette gått an på pc så lenge jeg kan huske. Kommer ikke på noe en mac kan bedre. Og til alle de som påstår at OS X ser bedre ut enn XP; Style XP! Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Å herregud for eit troll. Stenges; me ønsker ikkje ein flamewar angåande dette. Dette får vere ein sak mellom deg og din lokale prest/religiøse leiar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg