Gå til innhold

tg04 når

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TG har alltid (?) vært onsdag - søndag i påskeuka. Billettsalget har pleid å starte i februar en gang. Forsåvidt så starter det ikke; det bare er, så er det over.

For min del blir det quart eller roskilde i år i stedet for TG. Har mer eller mindre lagt opp pc.

bfisk

Lenke til kommentar
TG har alltid (?) vært onsdag - søndag i påskeuka. Billettsalget har pleid å starte i februar en gang. Forsåvidt så starter det ikke; det bare er, så er det over.

For min del blir det quart eller roskilde i år i stedet for TG. Har mer eller mindre lagt opp pc.

bfisk

Inferno!! : )

Det er samme uka som TG, får du en erstatning da vet du : )

Endret av Snabben
Lenke til kommentar

bfisk

Heller TG enn inferno for min del, men bevares, hvis det er din greie, så knus på.

TG var gøy i 2 år, men nå har jeg lagt opp pc'ing. Skal vel bare daffe i påskeuka.

Lenke til kommentar

bfisk

Heller TG enn inferno for min del, men bevares, hvis det er din greie, så knus på.

TG var gøy i 2 år, men nå har jeg lagt opp pc'ing. Skal vel bare daffe i påskeuka.

Litt Offtopic:

Nja, krever hvertfall ferdigheter og lage musikken da: )

og som oftest skrevet selv :)

----

:Back-On-Topic:

TG er greit , men uff, så mye CS bråk takler jeg ikke lengre...

Lenke til kommentar
Er det så kult på TG da? :thumbdown::sleep:

Det er en fantastisk opplevelse vil nå jeg påstå!

5500 nerder samles under samme tak er jo litt av et syn :dribble:

Og ingen sier du er nødt til å sitte framfor pcen hele tiden, det er plenty med ekstra aktiviteter rundt omkring i hallen :)

Lenke til kommentar
Det er en fantastisk opplevelse vil nå jeg påstå!

5500 nerder samles under samme tak er jo litt av et syn  :dribble:

Og ingen sier du er nødt til å sitte framfor pcen hele tiden, det er plenty med ekstra aktiviteter rundt omkring i hallen :)

jepp :thumbup:

var stor forskjell fra i fjor, satt litt for mye forran pcen da...

i år brukte jeg nesten mer tid på å danse(ddr) enn å spille.

er morro der, var litt liten plass i år men jeg håper det bedrer seg.

har kjøpt dansematter til ps2 nå, jeg og noen venner skal hente en tg-venn i dag og de skal ha ett lite lan, danse(på dansematter) litt og gleder meg :thumbs:

de pleier å starte salget ca 1 februar-20 februar, er ikke helt fastsatt enda, kommer mer info om dette i januar på www.gathering.org

pris blir vel ca 550 i år og er som vanelig i påsken, er ikke helt sikker på når det er men...

edit: tg er 8-12 april, torsdag-mandag

Endret av aklla
Lenke til kommentar
det er da ikke noe poblem å drikke kakao og spise kvikklunsj selvom man er på tg. Ta seg en tur ut og grille pølser kan man også (ikke på bål, mem på engangsgrill) :D

Jeg og 8 andre grilla 50 pølser på 2 engangsgriller kl 5 om mårran.. Gikk helt fint det.

Dessuten mekka jeg og 3 til biff og greier i campingvogna. Så det er fullt mulig å skaffe seg vettug mat under tg.

Lenke til kommentar

Han tar sikkert og tenker på salget i år :)

Det gjør han neppe mtp at PTN forteller meg dette (ja jeg kjøpte 24 minutt etter at billettene ble lagt ut for salg):

We charged 1112 NOK to your VISA/MC, with the number: XXX XXXX XXXX XXXX at Wed 12 Feb 2003 19:24:02 CET

Derfor jeg lurer på hvordan han kan få 17. Januar/Februar fra.

Nja, da kjenner han sikkert til noen som jobber der da vet du : )

eller så kan det bare være en fjortiss , 1 av 2.

Men, hvorfor i all verden sammle på slike datoer?

og klokkeslett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...