krest Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 hei lurer på når billettsalget til tg begynner?? og hva det i såfall blir å koste Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Tg er på samme tid hvert år.. Billettsalg er jeg ikke sikke r¨på når åpner.. følg heller med på hjemmesiden Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Du kan regne med billettsalget starter rundt månedskiftet januar/februrar. Egentlig bare å følge med på gathering.org (der kan du regne med ny webside i begynnelsen av januar) Billettprisen blir vel som vanlig rundt 500-550 kroner. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Kommer ikke inn på www.gathering.org, men mener salget starter 17.jan... Eller var det februar... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvordan vet du eksakt dato? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 TG har alltid (?) vært onsdag - søndag i påskeuka. Billettsalget har pleid å starte i februar en gang. Forsåvidt så starter det ikke; det bare er, så er det over. For min del blir det quart eller roskilde i år i stedet for TG. Har mer eller mindre lagt opp pc. bfisk Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvordan vet du eksakt dato? Han tar sikkert og tenker på salget i år --- Uff, TG, aldri mer etter Popcorn krig fra Sør til Nord.. *gah* skulle sove jeg... men nei da:) Nå blir det Inferno festival for alle penga! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) TG har alltid (?) vært onsdag - søndag i påskeuka. Billettsalget har pleid å starte i februar en gang. Forsåvidt så starter det ikke; det bare er, så er det over. For min del blir det quart eller roskilde i år i stedet for TG. Har mer eller mindre lagt opp pc. bfisk Inferno!! : ) Det er samme uka som TG, får du en erstatning da vet du : ) Endret 25. november 2003 av Snabben Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 TG har alltid (?) vært onsdag - søndag i påskeuka. Billettsalget har pleid å starte i februar en gang. Forsåvidt så starter det ikke; det bare er, så er det over. For min del blir det quart eller roskilde i år i stedet for TG. Har mer eller mindre lagt opp pc. bfisk Inferno!! : ) Det er samme uka som TG, får du en erstatning da vet du : ) Heller TG enn inferno for min del, men bevares, hvis det er din greie, så knus på. TG var gøy i 2 år, men nå har jeg lagt opp pc'ing. Skal vel bare daffe i påskeuka. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Han tar sikkert og tenker på salget i år Det gjør han neppe mtp at PTN forteller meg dette (ja jeg kjøpte 24 minutt etter at billettene ble lagt ut for salg): We charged 1112 NOK to your VISA/MC, with the number: XXX XXXX XXXX XXXX at Wed 12 Feb 2003 19:24:02 CET Derfor jeg lurer på hvordan han kan få 17. Januar/Februar fra. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 TG har alltid (?) vært onsdag - søndag i påskeuka. Billettsalget har pleid å starte i februar en gang. Forsåvidt så starter det ikke; det bare er, så er det over. For min del blir det quart eller roskilde i år i stedet for TG. Har mer eller mindre lagt opp pc. bfisk Inferno!! : ) Det er samme uka som TG, får du en erstatning da vet du : ) Heller TG enn inferno for min del, men bevares, hvis det er din greie, så knus på. TG var gøy i 2 år, men nå har jeg lagt opp pc'ing. Skal vel bare daffe i påskeuka. Litt Offtopic: Nja, krever hvertfall ferdigheter og lage musikken da: ) og som oftest skrevet selv ---- :Back-On-Topic: TG er greit , men uff, så mye CS bråk takler jeg ikke lengre... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er det så kult på TG da? Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er det så kult på TG da? Det er en fantastisk opplevelse vil nå jeg påstå! 5500 nerder samles under samme tak er jo litt av et syn Og ingen sier du er nødt til å sitte framfor pcen hele tiden, det er plenty med ekstra aktiviteter rundt omkring i hallen Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Kom dere ut på skitur sier nå jeg. Ingen påske uten smaken av kvikklunsj og kakao! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Kom dere ut på skitur sier nå jeg. Ingen påske uten smaken av kvikklunsj og kakao! Den der er jeg med på! Det er det som er ekte påske! Litt skikkelig smak på livet får man jo også! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 det er da ikke noe poblem å drikke kakao og spise kvikklunsj selvom man er på tg. Ta seg en tur ut og grille pølser kan man også (ikke på bål, mem på engangsgrill) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Det er en fantastisk opplevelse vil nå jeg påstå!5500 nerder samles under samme tak er jo litt av et syn Og ingen sier du er nødt til å sitte framfor pcen hele tiden, det er plenty med ekstra aktiviteter rundt omkring i hallen jepp var stor forskjell fra i fjor, satt litt for mye forran pcen da... i år brukte jeg nesten mer tid på å danse(ddr) enn å spille. er morro der, var litt liten plass i år men jeg håper det bedrer seg. har kjøpt dansematter til ps2 nå, jeg og noen venner skal hente en tg-venn i dag og de skal ha ett lite lan, danse(på dansematter) litt og gleder meg de pleier å starte salget ca 1 februar-20 februar, er ikke helt fastsatt enda, kommer mer info om dette i januar på www.gathering.org pris blir vel ca 550 i år og er som vanelig i påsken, er ikke helt sikker på når det er men... edit: tg er 8-12 april, torsdag-mandag Endret 26. november 2003 av aklla Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 det er da ikke noe poblem å drikke kakao og spise kvikklunsj selvom man er på tg. Ta seg en tur ut og grille pølser kan man også (ikke på bål, mem på engangsgrill) Jeg og 8 andre grilla 50 pølser på 2 engangsgriller kl 5 om mårran.. Gikk helt fint det. Dessuten mekka jeg og 3 til biff og greier i campingvogna. Så det er fullt mulig å skaffe seg vettug mat under tg. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Han tar sikkert og tenker på salget i år Det gjør han neppe mtp at PTN forteller meg dette (ja jeg kjøpte 24 minutt etter at billettene ble lagt ut for salg): We charged 1112 NOK to your VISA/MC, with the number: XXX XXXX XXXX XXXX at Wed 12 Feb 2003 19:24:02 CET Derfor jeg lurer på hvordan han kan få 17. Januar/Februar fra. Nja, da kjenner han sikkert til noen som jobber der da vet du : ) eller så kan det bare være en fjortiss , 1 av 2. Men, hvorfor i all verden sammle på slike datoer? og klokkeslett Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) som jeg sa i stad, så er ikke datoen fastsatt enda, den kommer i januar eller slutten av desember edit: Anders Leipsland kjøpte billett 16 sec før meg Endret 26. november 2003 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå