Rolf Kristensen Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Ford Kortliva Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Det ser ut til at naturen har konvertert den til å gå på biodrivstoff, med all den mosen og løvet. Pøh, kortliva.. jeg har hatt en 69 mod. av Cortina en gang for lenge siden, og den hadde jeg faktisk i nesten to år Flott utført miljøbilde. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Flott bilde Rolf, med intressant beskrivelse M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 I grunnen merkelig at gamle bilvrak kan bli gode fotoobjekter. Fint utsnitt, og detaljer i all sin gru kommer meget godt fram. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Trist å se en sånn flott bil bare ligge der. Flott bilde du har av en fantastisk bil .... Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Mange hjertelige takk til dere alle og en hver for de hyggelige og reflekterte tilbakemeldingene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Litt mer breikjefta denne gubben her en hu Daupine. Måsagrodd med løv i håret om enn ikke vinløv som vi hører om i Ibsens skuespill. Lurer litt på åssen denna hadde gjort seg i bekmørtna - kommi svevende som en gammal Voyager fra Verdensrommet. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hei, Rolf. Ford Cortina var Fords engelske motstykke til tyske Ford Taunus, - og fra 1976 var de to modellene nærmest identiske, - inntil Sierra erstattet dem begge i 1982. Jeg er enig med deg at tilnavnet "Kortliva" var nokså ufortjent, - Cortina'en var en ukomplisert bilkonstruksjon, og forholdsmessig enkel og rimelig å holde i tilfredsstillende stand. Fargene er behagelige, og godt lys gjør at de typiske karosserilinjene kommer bra fram på bildet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Mange takk Roar og Albert for hyggelige kommentarer ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Kan se at du har fundet en af de store bilkirkegårde....vi har selv besøgt mange i Sverige...og den ene gang gik min bil i stå lige inden kirkegården...den kunne ikke starte det viste sig at være et nyt batteri den skulle have....og det var midt i 28 c s varme...meget underligt tænkte vi ...for man synes jo normalt sådanne noget sker om vinteren men nej..så vi måtte pænt vente på Dansk autohjælp ...der gik noget tid inden vi fik dem forklaret vejen..for der var jo ikke ret meget mobil dækning der ude i skoven..men lidt komisk nu man var på vej ud for at kikke på en bilkirkegård...Dejligt billede du sendte ind ...vh Suss Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Kan se at du har fundet en af de store bilkirkegårde....vi har selv besøgt mange i Sverige...og den ene gang gik min bil i stå lige inden kirkegården...den kunne ikke starte det viste sig at være et nyt batteri den skulle have....og det var midt i 28 c s varme...meget underligt tænkte vi ...for man synes jo normalt sådanne noget sker om vinteren men nej..så vi måtte pænt vente på Dansk autohjælp ...der gik noget tid inden vi fik dem forklaret vejen..for der var jo ikke ret meget mobil dækning der ude i skoven..men lidt komisk nu man var på vej ud for at kikke på en bilkirkegård...Dejligt billede du sendte ind ...vh Suss Hei Suss Mange takk for den hyggelige kommentaren og den artige historien Bildet er forøvrig fra Brødrene Ivanssons Bilskrot I Båstnes i Sverige. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg