Kremsprut Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Lurte på om det gikk ann å spille LAN på NFSU??? Er dette mulig? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Det BØR være mulig. Men ikke på demoen. Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Det BØR være mulig. Men ikke på demoen. På hele spillet mente jeg da Lenke til kommentar
andgob Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 tror faktisk ikke det er mulig Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Har testet alt! Bare online jo. Det er ganske dårlig av EA Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Har testet alt! Bare online jo. Det er ganske dårlig av EA Er ikke EA som har laget spillet.. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 ..ikke? HVa med den "EA GAMES, CHALLENGE EVVVVVVVVVVRYTHING" på begynnelsen da? Hvem har laget det.. Driver å.. kjøper... spillet nå.. Det er straks ferdig.. med å komme i posten... Gleder meg!!!!!!! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Det er EA Blackbox som har laget spillet..... Ingen LAN?!? Det er dårlige greier. Eneste positive er at du kan spille mot PS2 spillere online. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hvor kan man .. kjøpe spillet hen da Lapette? Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Har testet alt! Bare online jo. Det er ganske dårlig av EA Er ikke EA som har laget spillet.. Ok???? Si hvem som har laget det da? Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) edit: fjernet!! Endret 24. november 2003 av orodreth Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) en god "internett butikk" er suprnova.org! jeg bare sier hvor men tar intet ansvar. ehm.... Var ikke dette innlegget litt på kanten da...? Endret 24. november 2003 av CurSi0 Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Gamer.no har tydeligvis myknet ganske bra opp hva warez diskusjoner angår. Se bare under generell diskusjon, der lar man en tre diskusjoner basert på warez utgaven av følgende spill få fortsette. Lock On - Modern Air Combat NFS - Underground SW - Knights Of The Old Republic Personlig mener jeg at Gamer.no her bær kjøre en ren linje og stenge slike tråder som openbart handler om Warez (kom pokker ikke å si at dere har handlet spillene fra USA, eller at det handler om konsoll versjoner). Alle som bruker hodet til annet enn fyllplass mellom øra burde ha sett at release dato ikke er før til helga. Men, men, som man reder ligger man... edit: On Topic, hvorfor gi ut et spill uten støtte for LAN? Er ikke LAN rimelig utbredt da? des,OUT! Endret 24. november 2003 av Desdichado Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Gamer.no har tydeligvis myknet ganske bra opp hva warez diskusjoner angår. Se bare under generell diskusjon, der lar man en tre diskusjoner basert på warez utgaven av følgende spill få fortsette. Lock On - Modern Air Combat NFS - Underground SW - Knights Of The Old Republic Personlig mener jeg at Gamer.no her bær kjøre en ren linje og stenge slike tråder som openbart handler om Warez (kom pokker ikke å si at dere har handlet spillene fra USA, eller at det handler om konsoll versjoner). Alle som bruker hodet til annet enn fyllplass mellom øra burde ha sett at release dato ikke er før til helga. Men, men, som man reder ligger man... edit: On Topic, hvorfor gi ut et spill uten støtte for LAN? Er ikke LAN rimelig utbredt da? des,OUT! Ja har merket det samme angående warez. Synes moderatorene burde være litt mer oppmerksom på det. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) HVorfor i alle dager skulle de stenge denne topicen?! Tenk om vi alle HAR connections i USA som vi KJØPER spill av?! Det finnes ikke noe som beviser at det er snakk om warez i denne posten, jeg for min del vil ha med frabudt slike ting! Hvorfor er det så mange som må være så pirkete hele tiden?!? :yikes: for noen tøffe smileys ! edit: endred frasen "for noen tlffs smilyz" til "for noen tøffe smileys !" Endret 24. november 2003 av Lapette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå