IcedInsanity Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 (endret) Ska snart på langtur og har bare ett sett med Koss Porta og de er ikke noe å ha med på flytur da de ikke akuratt er lukkede. Så noen tips til klokker som eg kan bruke som ikke irriterer vettet av de andre på flyet? Til en rundt 1500kr? Kommer jo til å bruke dem på fritiden utenom flyturene også. Endret 1. mai 2016 av IcedInsanity 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Sennheiser Momentum Lenke til kommentar
sabelpikk Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 fy faen nå trodde jeg BI-folk diskuterte armbåndsur ellerno 5 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Du kan kaste på litt ekstra penger, og gå for Bose QC25. Er ett trygt valg. 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Du kan kaste på litt ekstra penger, og gå for Bose QC25. Er ett trygt valg. Det ville jeg også gjort. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Du kan kaste på litt ekstra penger, og gå for Bose QC25. Er ett trygt valg. Det ville jeg også gjort. +2, har brukt både QC15 og 25 da jeg har vært en del på reisefot via jobb de siste årene. Klarer ikke fly uten lengre, det er rett og slett ubehagelig. Fordelen med 25 er at de virker uten batteri, det er ekstremt drit å sette seg på en 10 timers tur med tomt batteri på 15... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Takker gutta. Gikk for nevnte Bose 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 fy faen nå trodde jeg BI-folk diskuterte armbåndsur ellerno Litt morsomt; "nevnte Bose" er nesten blitt et motesymbol på lesesalen på NHH for tida Takker gutta. Gikk for nevnte Bose 1 Lenke til kommentar
Hugh Dick Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Kommer ikke til å angre på den om du regelmessig flyr lange strekninger eller ønsker stillhet der det er mye støy. Mine QC15 er alltid med om jeg skal på fly eller tog, eller ønsker å jobbe i fred i kontorlandskap. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2016 (endret) Ikke fått prøvd de før idag. Fikk bare testet noen minutter, men tilkoblet pc og telefon så virker bare ene siden. Noe eg har glemt å gjøre eller skal begge sidene virke out of the box? Endret 20. mai 2016 av IcedInsanity Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 (endret) Sjekke om ledningene er skikkelig plugget inn på begge sider kanskje. Hvis det ikke virker, burde du vel reklamere på de. Endret 20. mai 2016 av oOF Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Ikke fått prøvd de før idag. Fikk bare testet noen minutter, men tilkoblet pc og telefon så virker bare ene siden. Noe eg har glemt å gjøre eller skal begge sidene virke out of the box? Om ledningen sitter ordentlig i så skal begge sider gi lyd, ja. Opplevde at lyden forsvant helt på ene siden på de forrige mine, som var rundt halve året gamle. Reklamasjon -> fikk tilsendt nye. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2016 Var nok eg som ikke hadde stappet ledningen godt nok inn i selve klokkene. Virker fint nå. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2016 (endret) Trodde det var godt nok, men ville ikke presse med så voldsom kraft ifrykt for å ødelegge noe Ble forøvrig veldig positivt overrasket da eg tok klokkene på for første gang uten musikk på, trodde noen sekunder at eg var blitt døv.. XD Endret 20. mai 2016 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå