colombo230 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Hei, jeg har en PC som bråker altfor mye, og tenkte derfor å kjøpe meg denne strømforsyningen. Passer den i et vanlig midi-tower kabinett? Endret 22. november 2003 av colombo230 Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Såvidt jeg vet så har vel midi-tower vanlig atx strømforsyning. Pass deg viss det bare er 3 eller 4 pci plasser på toweret. Sannsynligvis mini-atx da og du må da ha mini-atx strømforsyning. Hvilket tower har du? Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Hva mener du med hvilket tower jeg har? Jeg har et midi-tower, vanlig ATX. Er det ikke det du mener? Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Visst visst... da er det nok vanlig atx-strømforsyning. Viss du ikke har Dell eller andre merke-pcer. Tror ikke de følger vanlig atx-standard Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 OK, men du er ikke helt sikker på om den strømforsyningen fra Chill Innovation som jeg linket til, er en vanlig ATX strømforsyning altså? Ville vært greit å være hundre prosent sikker på om den passer inn i mitt kabinett før jeg kjøper den. Har ikke noe merke-pc, men en jeg har bygget selv. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Installeringen av denne i mitt Thermaltake kabinett gikk knirkefritt, men hadde Er hundre prosent sikker på at den følger atx-standard. Beklager at jeg svarer så seint. Endret 22. november 2003 av pebbe Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Det er jo vanelig ATX strømforsyning. (ATX = Standard) Så hvis kabinettet ditt er ATX slik som de fleste så passer den nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå