Fotoskrulla Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Dramatisk og kult bilde! Virkelig flott. Fine speilinger og stilig lys. Kanskje kunne et kutt i himmelen gjort seg, en får senket blikket ned på industrien bedre da. Det er også er par lyse striper som kommer inn i venstre nedre billedkant, disse kunne vært klonet bort. Lenke til kommentar
aleckjo Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Dramatisk og kult bilde! Virkelig flott. Fine speilinger og stilig lys. Kanskje kunne et kutt i himmelen gjort seg, en får senket blikket ned på industrien bedre da. Det er også er par lyse striper som kommer inn i venstre nedre billedkant, disse kunne vært klonet bort. Takk for kommentar! Gjør seg absolutt bedre med mindre himmel. De lyse stripene irriterer meg også. Får se om jeg tar meg tid til å gjøre noe med det etterhvert Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Meget god komposisjon, flott lys. Nærmest perfekt eksponering. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
aleckjo Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Meget god komposisjon, flott lys. Nærmest perfekt eksponering. Mvh Ragnar Tusen takk! Lenke til kommentar
deleted Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Kjempestilig. Veldig apokolyptisk preg over det. Interessante skyformasjoner som blir dannet av fabrikken, men jeg synes faktisk at moloen(?) er mest spennende med sitt gjenskinn og der det skjærer i det rene vannet. Lenke til kommentar
aleckjo Skrevet 4. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2016 Kjempestilig. Veldig apokolyptisk preg over det. Interessante skyformasjoner som blir dannet av fabrikken, men jeg synes faktisk at moloen(?) er mest spennende med sitt gjenskinn og der det skjærer i det rene vannet. Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg