Ragnar Skj Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Et nydelig panorama av dette landskapet , skarpt/detaljert og med fin fargepalett og et fint lys . Mvh Alec Takk for kommentaren Alec ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Fint landskapsbilde ! Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Meget smukt sted..syndt det bliver så småt billedet..er lidt svært at vurdere kvaliteten af det..men fint er det vh Suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Meget smukt sted..syndt det bliver så småt billedet..er lidt svært at vurdere kvaliteten af det..men fint er det vh Suss Mitt ønske var/er å få med så meget landskap for å skape det inntrykket jeg ønsket, og dermed blir bygninger og trær små på bildet. På originalen som inneholder 3641x166 pixler tåler ganske mye cropping og fortsatt skarpt, så en versjon i for eksempel A3/A2 format går fint. Men hjertelig takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
okjo Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Hei, alle har talt og det er bare å henge meg på alle gode ord..vakkert er det Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Hei, alle har talt og det er bare å henge meg på alle gode ord..vakkert er det Mvh Oddmund Så bra at mange synes å like bildet. Tror nok det vel så mye motivet enn fotografens dyktighet. Lærer å se/lese gode utsnitt av deg og noen andre på Bildekritikken. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg