Gå til innhold

Mot Randsfjorden - fra Jevnaker sentrum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjem, kjære hjem. Her har du brettet ut hele herligheten. Typisk bilde av fjorden dette - vel gjennomført.

 

Hei Harald.

Kikket gjennom dine bilder før jeg la ut dette. Så du hadde et bilde fra 2013 hvor det høyre partiet av mitt var med. Allikevel såpass forskjellig totaluttrykk at jeg tok sjansen på å legge ut min versjon. For deg er det vel bare noen skritt før du er fotoposisjon til dette motivet.

Takk for at ville kommentere bidraget !

Skj

Lenke til kommentar

 

Hjem, kjære hjem. Her har du brettet ut hele herligheten. Typisk bilde av fjorden dette - vel gjennomført.

 

Hei Harald.

Kikket gjennom dine bilder før jeg la ut dette. Så du hadde et bilde fra 2013 hvor det høyre partiet av mitt var med. Allikevel såpass forskjellig totaluttrykk at jeg tok sjansen på å legge ut min versjon. For deg er det vel bare noen skritt før du er fotoposisjon til dette motivet.

Takk for at ville kommentere bidraget !

Skj

Dette er ca 300m fra heimen - bor litt lengre opp i Storgata - ved siden av banken. Jeg har utallige bilder herfra selv om de ikke er lagt ut. Det er mange flotte kvelds stemninger å fange her. Dette er vel fra Coope'n ser det ut til.

Lenke til kommentar

 

 

Hjem, kjære hjem. Her har du brettet ut hele herligheten. Typisk bilde av fjorden dette - vel gjennomført.

 

Hei Harald.

Kikket gjennom dine bilder før jeg la ut dette. Så du hadde et bilde fra 2013 hvor det høyre partiet av mitt var med. Allikevel såpass forskjellig totaluttrykk at jeg tok sjansen på å legge ut min versjon. For deg er det vel bare noen skritt før du er fotoposisjon til dette motivet.

Takk for at ville kommentere bidraget !

Skj

Dette er ca 300m fra heimen - bor litt lengre opp i Storgata - ved siden av banken. Jeg har utallige bilder herfra selv om de ikke er lagt ut. Det er mange flotte kvelds stemninger å fange her. Dette er vel fra Coope'n ser det ut til.

Enten er det fra Coopen eller også muligens fra Enggata litt lenger opp, tror det må være fra siste nevnte sted. Begynte å fotografere fra Rød Coop og beveget meg oppover til Enggata.

Skj

Lenke til kommentar

Ett pent landskapsbilde i kledelig format. Som vanlig på bildene dine er det lite å utsette på det tekniske her.

Mvh. Rolf

 

Hei, når det gjelder det tekniske så kan min smule forbedring i stor grad skyldes herr Kneppens forslag til korrigeringer m.m. Lærer jo så lenge man lever heter det. Takker for din kommentar.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...