Fotoskrulla Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Stille morgen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Hei lady Helene. Kæmpeflott landskaps bilde, " stille morgen " Jeg hade å bråstoppet Minner om mine fjell med mye snø igjen God 1 Mai M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Hei, bilde med speiling fra din side også ser jeg, men her med et annet landskap. Fine begge versjoner, kanskje med et lite fortrinn for V1 ? Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
h-a Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Begge utsnittene like fine. Fint med snø i fjellene. Det var litt av en vei du har. 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Meget skarpe og godt eksponerte bilder av beste nasjonalromantiske kaliber. Synes nok V1 ble højdaren, men heller det ørlite mot venstre, eller er det bare synsbedrag ? Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Hei lady Helene. Kæmpeflott landskaps bilde, " stille morgen " Jeg hade å bråstoppet Minner om mine fjell med mye snø igjen God 1 Mai M v h Leif Hei, bilde med speiling fra din side også ser jeg, men her med et annet landskap. Fine begge versjoner, kanskje med et lite fortrinn for V1 ? Mvh Ragnar Begge utsnittene like fine. Fint med snø i fjellene. Det var litt av en vei du har. Meget skarpe og godt eksponerte bilder av beste nasjonalromantiske kaliber. Synes nok V1 ble højdaren, men heller det ørlite mot venstre, eller er det bare synsbedrag ? Mvh. Rolf r Hei! Tusen takk for fine tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Hei, Helene. Det var bra du stoppet opp på vei til jobb, slik at det ble mulig å la oss få nyte det fantastisk vakre landskapet, - to flotte bilder ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 To nydelige utgaver fra dette vakre landskapet . Liker v2 best da jeg synes det hadde den beste forgrunnen . Mvh Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Bare det var mig som kørte lige forbi dette smukke sted om morgen..så bliver man da i rigtig godt humør :-) hilsen Sus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg