Gå til innhold

Battlefield 1 - Livestream May 6th

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kommer til å floppe like hardt som Hardline..

Jeg gleder meg til BF5, et spill de er nødt til å komme med skal de fortsette å tjene penger :)

Altså, å gå fra et moderne krigsspill til et spill satt over 100 år tilbake i tid? Sikkert spennende for noen, men neppe for majoriteten av Battlefield communitiet.

Det er absolutt det motsatte av det Battlefield-folk sier. Tilogmed CoD-fanbasen vil ha en setting i fortiden.

De som er imot settingen her er i et mindretall tyder alt på.

Og grunnene til at Hardline floppet er det mange av. Lite tyder på at dette skjer her.

Ja vi får nå se hvor mange som kravler tilbake til BF4 når de er lei av å skyte med svartkrutt, kjøre propellfly og ri på hest :D

Battlefield 5 er det neste store, BF1 er et sidegame på like linje med Hardline.

Får bare håpe de fortsetter å komme med innhold til BF4, for oss som ikke har interesse av å ri på hest.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til BF5, et spill de er nødt til å komme med skal de fortsette å tjene penger :)

Altså, å gå fra et moderne krigsspill til et spill satt over 100 år tilbake i tid? Sikkert spennende for noen, men neppe for majoriteten av Battlefield communitiet.

Det er absolutt det motsatte av det Battlefield-folk sier. Tilogmed CoD-fanbasen vil ha en setting i fortiden.

Og grunnene til at Hardline floppet er det mange av. Lite tyder på at dette skjer her.

Ja vi får nå se hvor mange som kravler tilbake til BF4 når de er lei av å skyte med svartkrutt, kjøre propellfly og ri på hest :D

Battlefield 5 er det neste store, BF1 er et sidegame på like linje med Hardline.

Får bare håpe de fortsetter å komme med innhold til BF4, for oss som ikke har interesse av å ri på hest.

Som nevnt før svartkrutt har ikke blitt brukt i militæret siden slutten av 1880

• Liker 1
Lenke til kommentar

BF4 kommer nok til å leve fortsatt fram til neste moderne Battlefield kommer. Ganske liten tvil om det. Mest sannsynlig blir folk å spille BF1 og BF4.

At det er et sidegame på lik linje med Hardline er bare tullprat. Alt tyder på at BF1 får massevis av innhold der Hardline kunne vært en mod til BF4. Det er så utrolig mye som er nytt her kontra tidligere Battlefield spill. På mange måter er dette et større steg for Battlefield-serien enn det var fra BF3 til BF4. 

Du virker ganske ignorant og dømmer spillet ned lenge før du har sett gameplay eller fått mer info om spillet. Det blir kanskje feil å lovprise spillet så tidlig også, men når man tar til seg det folk som har sett spillet in action sier og at traileren ser utrolig tøff ut så ser dette ut til å bli et kanonbra spill. 

Med mindre de tar en 'Battlefront' med tanke på innhold og spillmekanikk så ser dette ut til å bli en suksess. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Får bare håpe de fortsetter å kommef med innhold til BF4, for oss som ikke har interesse av å ri på hest.

Det kommer ikke mer content til BF4. Jeg synes det er fint at Battlefield går tilbake til røttene sine. Håper det blir mer skillsbasert som det var i Battlefield 1942. Battlefield har heller ikke vært kompetivt siden Battlefield 2. Må si jeg savner Battlefield 1942, jeg var 13 år gammel spilte mange klankamper, og klanmiljøet var stort. Det fantes ikke drittunger på den tiden se bortiftra lillebroren min. Kjøretøy og infantrymekanikken var mer skillbasert. I senere generasjonene la de til mer handikapp så spillene skulle bli mer mainstream, og mindre hardcore/realistisk.  Det var tider det. Håper neste Battlefieldspill tar plass i WW2, ser frem til WW1 også.

Endret av Heradon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er helt tydelig at du ikke skjønner hvordan dette henger sammen.

Battlefield er hovedlinjen med lansering hvert tredje år som regel. Store, avanserte spill som har mye dybde.

Hardline, Titanfail, Battlefront osv er sidespill, disse er mye enklere, kommer oftere og har ikke særlig dybde i seg.

Akkurat som nå er det jo mange som spiller BF3 også, det er hovedsakelig fordi de er vant til det og har spilt det mye før, så de fortsetter med det de er vant til. Kommer nok selv til å ta en god del runder BF4 etterhvert selv om BF1 kommer ut.

Prøv å få med litt innhold hvertfall, du virker veldig interessert i å kaste dritt bare og dømme ting nord og ned, ingen er tjent med dette.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Etter hardline møkka de serverte så blir det ikke flere battlefield kjøp på meg i fremtiden. 

Var jo open beta? var ganske tydlig å se hvor dårlig den var, var lett å se hvor nedgradert grafikken var iforhold til BF4 grafikken... 

Lenke til kommentar

Etter hardline møkka de serverte så blir det ikke flere battlefield kjøp på meg i fremtiden. 

Var jo open beta? var ganske tydlig å se hvor dårlig den var, var lett å se hvor nedgradert grafikken var iforhold til BF4 grafikken... 

Jeg fikk ikke spilt open beta. Men ja, hardline hadde ikke engang vært verdig å være en dlc til BF4. Aldri følt meg så lurt som når jeg kjøpte det spillet. 

Og til den prisen også da... Men men, etterpåklokskap. Har lært av mine feil for å si det sånn. Derfor aldri battlefield igjen til tross for at jeg likte bf4 

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke spilt open beta. Men ja, hardline hadde ikke engang vært verdig å være en dlc til BF4. Aldri følt meg så lurt som når jeg kjøpte det spillet. 

Og til den prisen også da... Men men, etterpåklokskap. Har lært av mine feil for å si det sånn. Derfor aldri battlefield igjen til tross for at jeg likte bf4 

Det var ute to ganger, Closes og open beta. 

Hadde du vært litt interessert hadde du prøvd det da.

Smart å utelukke videre BF bare pga Hardline, omg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke EA 1 ukes refund mulighet?  Uansett så det er det jo bare å teste Battlefield 1 beta før du bestemmer deg, forstår ikke helt bekymringen, som de andre sier er ikke som sagt ikke Dice som lagde hardline

Lenke til kommentar

Takk for linken!

To ting som gjør at jeg blir glad:

Berlin: Everything is a temptation. We look at the gameplay. We wanted to do this and create this, and then we look for a setting that enables those gameplay ideas. But then there was such a strong desire from the studio to take on this era, and it turned out to fit perfectly. The puzzle came together and this was it. This was what we wanted to do.

Og 

There were a lot of people at DICE who’d wanted to go to this era for a long time. It’s a passion project for us this time around. DICE chose the setting. This is what we want to do.

Noe av det man kan merke mest på et spill er når utviklerne legger slit og kjærlighet ned i spillene. Både i grunnmekanikken og i detaljene.

De nærmer seg også temaet jeg frykter mest

GamesBeat: Is it going to be like Battlefront, where you have particularly special units like that, people from history?

Berlin: We can’t touch on anything like that right now.

Hvis de kjører noe hero-pickups eller lignende så blir jeg skuffet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det ødela Battlefront litt for meg, at en liten drittunge kunne velge en figur han fant på banen og så gå på en 50 killstreak

Eller velge en turret og bare sitte hele runden og spamme den dritten.

Glad jeg ikke kjøpte det makkverket (for min del) spillet der.

Lenke til kommentar

Igjen....Dice laget ikke Hardline. Og rimelig dumt å droppe fremtidlige spill pga et som var dårlig. Du må gå glipp av mye bra spill i forskjellige sjangere iløpet av årene med en slik rar tankegang :D

Syns Hardline var bra jeg. Eneste jeg er egentlig redd for er om PC-folkene syns at BF1 er for forskjellig fra BF4 og boikotter det. Jeg lurer også hvor mange % flere vil spille spillet på PS4 kontra PC. Jeg personlig håper på liten forskjell, og at BF PC folkene gir det en sjanse. Dette sier jeg ikke fordi jeg er en "Playstation fanboy" Har selv veldig mange timer spilt på BF 1942 og BF2 på PC.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...