Gunfreak Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Tilbake til eldgamle tanks, luftballonger, propellfly og svartkrutt? Bortsett fra kanskje en og gammal revolver eller rifle er og der, var ikke svart krutt brukt under WW1. Nesten alt av svart krutt forsvant i militær våpen på 1890 tallet. Tok lenger tid med sivile våpen. Men k98, Enfield, M1903 var alle designet for moderne krutt (som på den tiden ofte var cordite (en av mange saker som er "moderne krutt" Nah. Krag Jørgensen som var brukt av amerikanske tropper på 1890 tallet brukte heller ikke svart krutt. Kragen ble faktisk brukt av noen tropper selv under WW1, fordi som vanlig hadde de ikke nok av de nye våpen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Akkurat dette jeg ikke håpte på Fet trailer, uansett Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 "Forhåndsbestiller BF1" :-D Joa, jeg håpte på WW2, men så ut som om WW1 blir jævlig intr. uansett. Tipper at de dropper "trenches". 1 Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Hmm.. Hver support-soldat har en portabel bombekaster, eventuelt kommander-styrt bombekaster (utenfor kartet og udestruerbar selvsagt) som kan spamme kartet med nervegass og gassmaske kan fås kjøpt via DLC, eventuelt ved å grinde battlepacks (eksempelvis ved å få 10 x melee kills med morgenstjerne i løpet av en runde). Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 For oss som ikke så streamen. Var det noe annet snacks enn traileren man burde vite om? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Jackfrags har lagt til en kort video med litt. 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Fps spillet verdun er på steam og er et flott WW1 spill, men mye mer realistisk enn BF spill mer som red orchestra satt til WW1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Fps spillet verdun er på steam og er et flott WW1 spill, men mye mer realistisk enn BF spill mer som red orchestra satt til WW1 Skal sjekke! Blir nok fin oppvarming fram til BF1! Liker at Battlefield ikke går for 100% autentisk (Synes ARMA og Insurgence er litt kjedelig i forhold, selv om de er gode og mer realistisk). Fin blanding på Battlefield selv om det er litt drøyt til tider. 1 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Hehe allerede kommet ut diverse slike : https://gfycat.com/FriendlyScentedGerbil 3 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Hehe allerede kommet ut diverse slike : https://gfycat.com/FriendlyScentedGerbil I luv it! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Skift tittel i Topic nå da 1! Done 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Auch, ser dyrt ut. ^^ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Auch, ser dyrt ut. ^^ Koster 1800kr i USA. Så må nok dessverre legge til litt ekstra her på berget. Komplett skal legge den ut til mandag. Så vet du/dere det Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Bruker heller 2000 Kr på et 970 til folding tror jeg nok. Deluxe + premium kommer vel på 1000 kr ca? Er jo lenge til, men vurderer det. :O Endret 6. mai 2016 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 En kan få mye gøy til den prisen ja Men jeg er en sucker for CE og da spesielt om det er en bra statue. Så denne havner nok i glasmonteret med resten... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Enig, spesielt når det er Battlefield. Desidert den spillserien jeg har lagt flest timer i. BF2 veteran fra BHG. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Kjøper det digitalt og kjøper garantert en evt. Premium løsning etter hvert. Men så lenge den gir god valuta for pengene som de har gjort på BF3 og 4...det har jeg ikke noen problemer med. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Tilbake til eldgamle tanks, luftballonger, propellfly og svartkrutt? Nah. Svartkrutt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå