Sjt.Orkan-NOR Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Sålenge det blir skalert til konsollene så blir BF serien aldri bra igjen. Det er for småe kart. Du har ikkje spillt noe særlig BF 3 og 4 tydeligvis... Men folk er forskjellige. Bf4 synes jeg nå er utrolig bra. Har dog kost meg med BF4 siden starten. Hei Nizzen. Prøvde å spille bf2 for 6 mnd siden ble bare kastet ut av serveren.har det noe med den gamle PB å gjøre beholder jeg våpen å grad som jeg brukte.må nok opp på loftet å finne spillet igjen.Håper jeg finner ut av det synes at bf2 er det beste av bf spillene (karkand) Endret 6. mai 2016 av Sjt.Orkan-NOR Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Likte best dragon valley selv. Konge map. ^^ Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Spillet er ikke ferdig enda og dem har som vanlig tilleggspakkene klare, stygt! Enig det er rimlig tragisk, tilleggspakker bør lages etter den faktiske release, ikke i forveien... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Kult bilde. Skal bli spennende å se hvordan det blir. Selv har jeg aldri vært noe fan av multiplayer i BF serien og har kjøpt dem utelukket for singleplayer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Enspillerbiten har vært helt krise, foruten om i Bad Company da. Hadde ikke mot eller vilje til å fullføre BF4 på PC, orket ikke starte en gang på PS4. BF3 husker jeg ikke om jeg maktet å fullføre. Grusomme greier, her er COD bedre. Men DICE prøver å være COD i enspilleren føler jeg, og de feiler på alle områder. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 BC og BC2 hadde underholdende singeplayer, men BF3, BF4 og Hardline (som jo ikke er DICE) er noe av det mest ræva jeg har vært borti. Online is the shit! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Bad Company var gøy mins jeg. En stund siden jeg spilte det. Men var vel endel humor i det om jeg ikke husker helt feil? Da har jeg starta opp Twitch appen på PS4 å ser på pre-showet til Dice. Må nesten få med meg dette live EDIT: Jævla dårlig bilde via Twitch appen på PS4..er slik på samtlige kanaler jeg har prøvd nå. Ikke bra nok Sony/Twitch! Endret 6. mai 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 I starten var det helt tragisk dårlig. Gikk vel nærmere 1.5-2 år før spillet ble bra, rent teknisk. Selv hadde jeg så si nesten ingen problemer mtp crash, error og slik, problemet var relatert til netcode og mye tradekills Kjøpte 280x bundle med bf4. Spilte mest de første månedene etter release og var rimlig førnøyd imo Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Musikken som spilles av nå på streamen, får den gode følelsen fra BF1942. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Ja regner med den klassiske utgaven er tilbake! Ikke den Skrillex feat Transformers sex utgaven vi har hatt nå. Endret 6. mai 2016 av Mala Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Vennligst oppdater så raskt som mulig. Er på 3G langt uteni ødemarken, og kan ikke se trailer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Vennligst oppdater så raskt som mulig. Er på 3G langt uteni ødemarken, og kan ikke se trailer Det er en scene. EDIT: Det er en mann på scenen. EDIT2: Det er to menn på scenen. EDIT3. Jepp, definitvt en amerikaner og en svenske. EDIT4: Det er tre menn på scenen, og den tredje mannen har enda mer pompøse og uinterresante ord enn de første. EDIT5: Trailer med så raske klipp at man må se videoen 10 ganger eller en 10 minutter lang analyse for å få med seg noe i det hele tatt. EDIT6: De viser traileren en gang til... fordi de vet ingen fikk med seg en dritt. EDIT7: Det er masse menn på scenen. Jeg tror de later som de ikke har manus. EDIT8: De tar imot spørsmål fra publikum. Jeg tror de later som de ikke har manus. Endret 6. mai 2016 av Lakus 6 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) En svenske og en amerikaner. Edit: litt "awkward" som man sier på godt norsk. Endret 6. mai 2016 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 De må da skjønne at ingen bryr seg om hva de sier... 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Det time travel greiene tipper jeg var en callback til da Ubisoft sin scenedude under E3 for noen år siden gjorde nettopp det der... Men det er ikke gøy, det er bare cringe, så parodier blir bare mer cringe De må da skjønne at ingen bryr seg om hva de sier... De må jo padde ut konferansen med noe mer enn 30 sekunder gameplay (håper jeg tar feil ) Endret 6. mai 2016 av Lakus Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Hørtes ut som om han sa "Creativity in jews". EDIT: Swenglish. Endret 6. mai 2016 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå