SKAÐI Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Selv krysser jeg fingrene for litt bedre maps, spesielt mtp Rush, mangler fortsatt godfølelsen man fikk i BadCompany2! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Hadde vært kult med store maps slik som i BF2 og BF 1942 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Uansett om det er fremtidsrettet eller historisk (WW1/2 osv) så håper jeg at det får et mer realistisk preg enn BF3 og BF4, litt mindre spray & pray, mer rekyl, ikke (nesten) ubregrenset ammo og at man må bruke et halvt magasin på å score en kill. BF2 hadde en grei balanse her. Og for all del håper jeg at friendly fire blir default på serverne slik at man kanskje slipper unna den vanvittige spammingen, dette har jo også litt med level design å gjøre, men ihvertfall BF4 var elendig på dette. Høres ut som du bør huke av 'Hardcore' neste gang du prøver et BF spill. Personlig orker jeg ikke noe annet enn HC, syns rett og slett minimaps og spottemulighetene ødelegger for spillet. Ser utrolig frem til BF5 - om det blir fremtidsrettet eller ei. Blir det fremtiden håper jeg på noe alla 2142. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Uansett om det er fremtidsrettet eller historisk (WW1/2 osv) så håper jeg at det får et mer realistisk preg enn BF3 og BF4, litt mindre spray & pray, mer rekyl, ikke (nesten) ubregrenset ammo og at man må bruke et halvt magasin på å score en kill. BF2 hadde en grei balanse her. Og for all del håper jeg at friendly fire blir default på serverne slik at man kanskje slipper unna den vanvittige spammingen, dette har jo også litt med level design å gjøre, men ihvertfall BF4 var elendig på dette. Høres ut som du bør huke av 'Hardcore' neste gang du prøver et BF spill. Personlig orker jeg ikke noe annet enn HC, syns rett og slett minimaps og spottemulighetene ødelegger for spillet. Ser utrolig frem til BF5 - om det blir fremtidsrettet eller ei. Blir det fremtiden håper jeg på noe alla 2142. Hardcore er morro det, men teamwork har en tendens til dårlig med for mange snipere. Max antall snipere er ofte possitivt for gameplay. Det er min mening. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Uansett om det er fremtidsrettet eller historisk (WW1/2 osv) så håper jeg at det får et mer realistisk preg enn BF3 og BF4, litt mindre spray & pray, mer rekyl, ikke (nesten) ubregrenset ammo og at man må bruke et halvt magasin på å score en kill. BF2 hadde en grei balanse her. Og for all del håper jeg at friendly fire blir default på serverne slik at man kanskje slipper unna den vanvittige spammingen, dette har jo også litt med level design å gjøre, men ihvertfall BF4 var elendig på dette. Høres ut som du bør huke av 'Hardcore' neste gang du prøver et BF spill. Personlig orker jeg ikke noe annet enn HC, syns rett og slett minimaps og spottemulighetene ødelegger for spillet. Ser utrolig frem til BF5 - om det blir fremtidsrettet eller ei. Blir det fremtiden håper jeg på noe alla 2142. Hardcore er morro det, men teamwork har en tendens til dårlig med for mange snipere. Max antall snipere er ofte possitivt for gameplay. Det er min mening. Generelt synes jeg lagspill er langt dårligere i BF4 (og BF3), sammenlignet med BF2, på random servere. 1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Uansett om det er fremtidsrettet eller historisk (WW1/2 osv) så håper jeg at det får et mer realistisk preg enn BF3 og BF4, litt mindre spray & pray, mer rekyl, ikke (nesten) ubregrenset ammo og at man må bruke et halvt magasin på å score en kill. BF2 hadde en grei balanse her. Og for all del håper jeg at friendly fire blir default på serverne slik at man kanskje slipper unna den vanvittige spammingen, dette har jo også litt med level design å gjøre, men ihvertfall BF4 var elendig på dette. Høres ut som du bør huke av 'Hardcore' neste gang du prøver et BF spill. Personlig orker jeg ikke noe annet enn HC, syns rett og slett minimaps og spottemulighetene ødelegger for spillet. Ser utrolig frem til BF5 - om det blir fremtidsrettet eller ei. Blir det fremtiden håper jeg på noe alla 2142. Hardcore er morro det, men teamwork har en tendens til dårlig med for mange snipere. Max antall snipere er ofte possitivt for gameplay. Det er min mening. De aller fleste serverne jeg spiller på har sniper limit, typisk rundt 3-4 pr. lag. Skjønner dog ikke hvorfor folk gidder å spille denne klassen. Er kjedelig å se en hel kamp i et sikte... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 For de som mener fortsatt BF2 er verdt å spille: http://battlelog.co/servers.php#populated 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 For de som mener fortsatt BF2 er verdt å spille: http://battlelog.co/servers.php#populated Rått at BF2 forsatt er oppe. Mulig jeg installerer det for nostalgi følelsen. Første FPS spillet jeg begynte med i BHG. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Hadde vært episk med ww1. De kunne laget et fantastisk drama i kampanjedelen her. Være en "normal" soldat (ikke disse elite-squadene på 5/6 soldater) i en helvetes krig. Bare fantasien setter grenser her. Kanskje kan man være en russisk soldat, hvor matrasjonene er ikke-eksisterende og disiplinen knallhard. Man mister "venner" i kamp, moralen synker og det ender med at man styrter den russiske tzaren. Endret 6. mai 2016 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Noen som har norsk tid når det starter i kveld? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Noen som har norsk tid når det starter i kveld? Mener det var snakk om klokken 22:00 i kveld. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 10 timer og 21 minutter igjen så 22:00 stemmer fint. Her er streamen med countdown-klokke: http://www.battlefield.com/event Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 For de som mener fortsatt BF2 er verdt å spille: http://battlelog.co/servers.php#populated Det er stadig vekk noen som sier at BF2 er bedre enn alle bf spilla, men spille spillet vil de ikkje. Typisk ola dunk Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Hva er dette bilde av? BF5 jedi edition? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Litt om Harlem Hellfighter regimentet https://en.m.wikipedia.org/wiki/369th_Infantry_Regiment_(United_States) Endret 6. mai 2016 av Mala Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Spillet er ikke ferdig enda og dem har som vanlig tilleggspakkene klare, stygt! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Spillet er ikke ferdig enda og dem har som vanlig tilleggspakkene klare, stygt! Det er bare å bøye seg fram og ta imot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå