Avocado90 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Noen her som har dette faget og har tilgang til Itslearning? Jeg skal konte eksamenen og har selvsagt noe materiale fra ifjor, men lurer på om det er lagt ut noe nytt eller om noen har tilgang til notatene som ligger der. Lenke til kommentar
Slauren Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hvordan gikk det? Funnet fasit? Lenke til kommentar
Brosef Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Om du hadde det forrige semester skal du finne det på itslearning. Bare søk på Strategi i søkefeltet Lenke til kommentar
Slauren Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Om du hadde det forrige semester skal du finne det på itslearning. Bare søk på Strategi i søkefeltet Fant det ikke ved å søke på It's learning. Har du mulighet for å legge den ut om du har den tilgjengelig? Lenke til kommentar
KAMZUR Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Kunne noen ha tenkt seg å legge ut fasiten? Lenke til kommentar
Slauren Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Hadde vært magisk om noen kunne dele fasiten Lenke til kommentar
Avocado90 Skrevet 16. august 2016 Forfatter Del Skrevet 16. august 2016 Er det noen her som vet om det finnes tidligere Strategi-oppgaver som er tilgjengelige? Jeg hadde Strategi forrige semester men pga. kluss med innleveringen må jeg levere oppgaven på nytt. Har derfor litt mer tid til å jobbe med den. Hadde vært fint å se hvordan en "A-oppgave" egentlig ser ut! Lenke til kommentar
Mpe Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Hei, er det noen som har erfaring med å klage på eksamenskarakter i strategi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå