Gå til innhold

Skjermkort i fårhold til Deus Ex 2 Demo!


Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holder meg til Omega driverne.

 

Orker ikke å bytte, prøver jeg Catalyst 3.9 så blir halo å lagge av en eller anen rar grunn.

du har mao view, de har tregt minne på kortet(250mhz) menst vanlige 9600pro-kort kjører 300mhz, ganske stor forskjell.

 

Det med grafikkfeil på folka må du regne med i en demo :yes:

Lenke til kommentar
Dessuten hadde jeg masse som ligner på artifacts i folkene på spillet.

 

Stappa med hvite prikker over de.

Sett AA til "Application preference" og velg antall AA samples i instillingene i spillet. Dette er noe som bør gjøres så fremst spillet har støtte for det.

 

Volumetric lighting og trilinear filtering er default av i demoen og man kan ikke skru dette på via instilingene til spillet. Editer default.ini fila under system katalogen og sette disse til "True", det er en ganske grei forbedring.

Lenke til kommentar
Holder meg til Omega driverne.

 

Orker ikke å bytte, prøver jeg Catalyst 3.9 så blir halo å lagge av en eller anen rar grunn.

du har mao view, de har tregt minne på kortet(250mhz) menst vanlige 9600pro-kort kjører 300mhz, ganske stor forskjell.

 

Det med grafikkfeil på folka må du regne med i en demo :yes:

Er forbanna på dette kortet.

 

Finner INGENTING om det på google.com. Har mest lyst å bare klage. Har du noe kjennskap til det siden du visste at kortet hadde dårlig minne?

 

Skikkelig teit da. Står at det er et PRO kort i tilegg til at det er 128MB.

Lenke til kommentar
Holder meg til Omega driverne.

 

Orker ikke å bytte, prøver jeg Catalyst 3.9 så blir halo å lagge av en eller anen rar grunn.

du har mao view, de har tregt minne på kortet(250mhz) menst vanlige 9600pro-kort kjører 300mhz, ganske stor forskjell.

 

Det med grafikkfeil på folka må du regne med i en demo :yes:

Er forbanna på dette kortet.

 

Finner INGENTING om det på google.com. Har mest lyst å bare klage. Har du noe kjennskap til det siden du visste at kortet hadde dårlig minne?

 

Skikkelig teit da. Står at det er et PRO kort i tilegg til at det er 128MB.

en kompis av meg har mao view 9600pro 256mb.

den kjører på 250mhz-minne.

dessuten står det i siggen din at ditt kjører på 250mhz på minnet, ellers har du klokka det ned, noe som du sikker ikke har gjort.

det står at det er 9600pro på pakken ja, men det står ingenting om minnehastigheten. du kan jo finne det ut ved å lese reg.nr på minnet og deretter sjekke ut på samsung`s sine sider hva slags minne du har.

men det er garantert 250mhz.

Endret av SpaKonG
Lenke til kommentar
Holder meg til Omega driverne.

 

Orker ikke å bytte, prøver jeg Catalyst 3.9 så blir halo å lagge av en eller anen rar grunn.

du har mao view, de har tregt minne på kortet(250mhz) menst vanlige 9600pro-kort kjører 300mhz, ganske stor forskjell.

 

Det med grafikkfeil på folka må du regne med i en demo :yes:

Er forbanna på dette kortet.

 

Finner INGENTING om det på google.com. Har mest lyst å bare klage. Har du noe kjennskap til det siden du visste at kortet hadde dårlig minne?

 

Skikkelig teit da. Står at det er et PRO kort i tilegg til at det er 128MB.

en kompis av meg har mao view 9600pro 256mb.

den kjører på 250mhz-minne.

dessuten står det i siggen din at ditt kjører på 250mhz på minnet, ellers har du klokka det ned, noe som du sikker ikke har gjort.

det står at det er 9600pro på pakken ja, men det står ingenting om minnehastigheten. du kan jo finne det ut ved å lese reg.nr på minnet og deretter sjekke ut på samsung`s sine sider hva slags minne du har.

men det er garantert 250mhz.

Jeg får bare 2700 marks uklokka.

 

uklokka kort med normal hastighet skal gi 3200.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...