Torhild Jansen Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Stær. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Hei, Torhild. Flott bildeserie av sommerfin stær ! Den har en nesten overdådig flott fjærdrakt, som skinner i alle regnbuens farger i godt lys, og kommer godt fram på bilene dine ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Jeg ser flere og flere presenterer stær nå. Ingen hos meg midt i Tigerstaden. Jeg får kanskje rote litt i arkivet og plukke fram glanssrær fra Namibia 2004? Det ser da ut som denne gjerne vil vise seg fra sin beste side for fotografen - ser jeg best ut sånn elle kanskje sånn? Teknisk sett står alt som det skal her. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Hei, Torhild. Flott bildeserie av sommerfin stær ! Den har en nesten overdådig flott fjærdrakt, som skinner i alle regnbuens farger i godt lys, og kommer godt fram på bilene dine ! M v h Albert. Tusen takk Albert Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Jeg ser flere og flere presenterer stær nå. Ingen hos meg midt i Tigerstaden. Jeg får kanskje rote litt i arkivet og plukke fram glanssrær fra Namibia 2004? Det ser da ut som denne gjerne vil vise seg fra sin beste side for fotografen - ser jeg best ut sånn elle kanskje sånn? Teknisk sett står alt som det skal her. Roar Tusen takk Roar ... ser gjerne stær fra Namibia Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Når det gjelder fugleportretter så benyttes ofte (i all fall gjør jeg det) Albert Anderssons bilder som referanse og sammenligning. La meg si med en gang, du har ingen ting å skjemmes over når det gjelder disse stærbildene. Skarpe og detaljerte, og spesielt vil jeg fremheve de flotte positurene. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Når det gjelder fugleportretter så benyttes ofte (i all fall gjør jeg det) Albert Anderssons bilder som referanse og sammenligning. La meg si med en gang, du har ingen ting å skjemmes over når det gjelder disse stærbildene. Skarpe og detaljerte, og spesielt vil jeg fremheve de flotte positurene. Mvh Ragnar Takk takk Ragnar ... har nok et stykke igjen til å nå til Alberts bildekvaliteter, men moro er det _D Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Flotte bilde av stær M v h Leif Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Flotte bilde av stær M v h Leif Tusen takk Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Flott av stæren dette , veldig bra . 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Flotte bilde av stær M v h Leif Tusen takk Bare hyggelig 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Veldig flott serie av stæren, godt lys, fin skarphet og en uforstyrret bakgrunn. Jeg holder en knapp på nr. 3 for den artige posituren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg