Albert Andersson Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Linerle på gelender ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Se der er den flotte vippestjerten igjen jo. At jeg ville hatt enda litt mer luft til venstre skal du ikke bry deg om for jeg er litt sær sånn. Superduper skarphet i fint lys gir gode farger og ikke minst særs gode detaljer i fjær- og dundrakt. Bruker du solsikkekjerner på foringa? Jeg har minst 7-8 arter hos meg - 9 hvis jeg tar med de svære feite ringduene som jeg helst ikke vil ha på balkongen. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Nydelig bilde - så skarpt og fint Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Se der er den flotte vippestjerten igjen jo. At jeg ville hatt enda litt mer luft til venstre skal du ikke bry deg om for jeg er litt sær sånn. Superduper skarphet i fint lys gir gode farger og ikke minst særs gode detaljer i fjær- og dundrakt. Bruker du solsikkekjerner på foringa? Jeg har minst 7-8 arter hos meg - 9 hvis jeg tar med de svære feite ringduene som jeg helst ikke vil ha på balkongen. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding ! Vi har prøvd ulike fòrblandinger gjennom årene, og solsikkekjerner er den absolutt mest foretrukne ! I tillegg henger vi ofte opp en kokosnøtt der det er skåret ut to til fire "skalker" slik at fuglene får tak i kokosmassen. I løpet av få dager henger bare et helt tomt kokosnøttskall igjen, - så denne fòrtypen kan også anbefales på det varmeste ! I løpet av de tre siste årene har vi fotografert i alt 21 ulike fuglearter på fòrplassen, men fugler som for eksempel grankorsnebb, kjernebiter og granmeis har vi aldri sett her. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Nydelig bilde - så skarpt og fint Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, - lyset var fint den dagen, og bildet ble skarpt til tross for lang avstand og 900 mm brennvidde ! M v h Albert. Lenke til kommentar
tomander Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Flott og skarpt bilde av Afrikafuglen! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Ser ut til at den har pusset og pyntet fjærene spesielt for deg Albert ! Her er det bra samspill mellom fotograf, kamera/objektiv og monopod. Ser ut til at du har god nytte av sistnevnte. Kanskje du kan komme med noen erfaringer vedrørende dette hjelpemiddelet ? Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Flott og skarpt bilde av Afrikafuglen! Hei, Tomander. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 (endret) Ser ut til at den har pusset og pyntet fjærene spesielt for deg Albert ! Her er det bra samspill mellom fotograf, kamera/objektiv og monopod. Ser ut til at du har god nytte av sistnevnte. Kanskje du kan komme med noen erfaringer vedrørende dette hjelpemiddelet ? Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, det var en velfrisert og frisk linerle, - det er sikkert ! Jeg har begynt å bruke monopod av merke Induro (10 års garanti) med Manfrotto vinklingsbart hode med hurtigplate. Hylster til å feste i beltet følger med. Tripod blir for tungt når kamera med flere objektiver skal bæres et stykke, og da er monopod "midt i blinken", - anbefales på det varmeste ! M v h Albert. Endret 1. mai 2016 av Albert Andersson Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Ser ut til at den har pusset og pyntet fjærene spesielt for deg Albert ! Her er det bra samspill mellom fotograf, kamera/objektiv og monopod. Ser ut til at du har god nytte av sistnevnte. Kanskje du kan komme med noen erfaringer vedrørende dette hjelpemiddelet ? Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, det var en velfrisert og frisk linerle, - det er sikkert ! Jeg har begynt å bruke monopod av merke Induro (10 års garanti) med Manfrotto vinklingsbart hode med hurtigplate. Hylster til å feste i beltet følger med. Tripod blir for tungt når kamera med flere objektiver skal bæres et stykke, og da er monopod "midt i blinken", - anbefales på det varmeste ! M v h Albert. Hei Albert, takk for nyttig informasjon ! Skj Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Hei Albert. Kæmpeflott linerle, sädesärla, wagtail God 1 Mai M v h Leif Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Helt topp fra deg som vanelig , veldig bra . Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Kan ikke sette fingeren på noe her! Flott! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Ser ut til at den har pusset og pyntet fjærene spesielt for deg Albert ! Her er det bra samspill mellom fotograf, kamera/objektiv og monopod. Ser ut til at du har god nytte av sistnevnte. Kanskje du kan komme med noen erfaringer vedrørende dette hjelpemiddelet ? Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, det var en velfrisert og frisk linerle, - det er sikkert ! Jeg har begynt å bruke monopod av merke Induro (10 års garanti) med Manfrotto vinklingsbart hode med hurtigplate. Hylster til å feste i beltet følger med. Tripod blir for tungt når kamera med flere objektiver skal bæres et stykke, og da er monopod "midt i blinken", - anbefales på det varmeste ! M v h Albert. Hei Albert, takk for nyttig informasjon ! Skj Hei, igjen, Ragnar. Bare hyggelig, - si gjerne fra dersom du vil ha modellbetegnelse på monopod og kamerahode ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Hei Albert. Kæmpeflott linerle, sädesärla, wagtail God 1 Mai M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Helt topp fra deg som vanelig , veldig bra . Hei, Lasse. Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Kan ikke sette fingeren på noe her! Flott! Hei, MotoG. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, - det var en trivelig og oppdragen linerle, og "pen i klærne" var den, også ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Vakkert , skarpt og fargerikt . Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Vakkert , skarpt og fargerikt . Mvh Alec Hei, Alec. Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg