J_Irenicus Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har oppdaget denne bærbare maskinen hos multicom, og jeg lurte da på om det var noen som synes denne så bra ut, og om prisen og virker rimelig...? Selv synes jeg ikke at den virker alt for dårlig, men jeg er litt spent på hvordan vifteløsninga er. G736 Lenke til kommentar
Geckho Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Vel jeg fikk min 736 igår og det første som slo meg var støyen. Viftestøyen er veldig høy og det kommer en irriterende susing fra hardisken hele tiden. Men ellers er maskinen knall. Jeg har ikke vært borti 732 modellen så jeg vet ikke hvordan støyen er i forhold til den. Min modell kom med 3ghz cpu, 512mb ram, 60gb 5400rpm hd og cd brenner. Betalte 15.500kr for denne. Kan fortelle at jeg fikk 2800 poeng i 3dmark03 btw. :nice: Lenke til kommentar
duda Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 tror nok ikke at vifta bråker noe mindre altså. det er jo en p4 prossesor. så den bråker som bare det. ikke noe bra maskin syns jeg til den prisen. rimelig dyr også. skjønner ikke helt at ecs gidder å lage så sinnsykt tung bærbare hele tida. altså maskiner som veier 3,4 og 3,8kg er ikke min første prioritet. dritt tungt. latterlig. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Vel jeg fikk min 736 igår og det første som slo meg var støyen. Viftestøyen er veldig høy og det kommer en irriterende susing fra hardisken hele tiden. Men ellers er maskinen knall. Jeg har ikke vært borti 732 modellen så jeg vet ikke hvordan støyen er i forhold til den. Min modell kom med 3ghz cpu, 512mb ram, 60gb 5400rpm hd og cd brenner. Betalte 15.500kr for denne. Kan fortelle at jeg fikk 2800 poeng i 3dmark03 btw. :nice: Pcen din er joh en ren desktop erstatter. Kjøp Centrino basert pc visst du ikke vil ha så mye støy. Lenke til kommentar
Geckho Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg visste jo selvfølgelig om støyen da jeg kjøpte den.. Trodde bare ikke den skulle være så høy. Selve vifte suset er ikke så ille, men det er vibrasjons støyen fra hardisken som irriterer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå