Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Test... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Hei, Alec. En høyst interessant bildeserie, - det er mange av oss som sliter med å rette opp perspektivforskyvning i form av skjeve linjer både i horisontal- og vertikalplanet ! Resultatet er jo nesten helt bra, - kun en liten skjevhet i den ene dørens overkant ! Dette skal jeg se nærmere på ! M v h Albert Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Utsnitts- og lysmessig tror jeg at jeg lander på V2 her. Står seg brukbart - enda bedre hvis du kloner litt mellom venstre dørkarm og øvre venstre hjørnet. Disse vriompeisfaktene i kamera gjør kanskje at bildet blir litt mer livat og ikke så sterilt som det ellers ville vært. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Det er slett ikke alltid det er riktig med oppretting. Her passer det imidlertid godt synes jeg å gjøre dette. Fint utsnitt, og med V2 som det beste bidraget. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Enig med de andre at V2 ble best her. Litt pussig at døra ikke passer i karmen, men det er vel to forskjellige dører. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Albert , Roar , Ragnar og Helene !!!! ved kun vertikal oppretting har man ikke helt kontroll over det horisontale eller motsatt . Ved både horisontal og vertikal oppretting samtidig er det kun mulig å få to linjer i hvert plan parallelle . Derav den lille skjevheten øverst i døren. Og det er to forskjellige dører . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg