Jimmyag Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Alcatraz Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Greit utsnitt med god dybdeskarphet, farger og detaljer. Pipa akkurat i høyre bildekant trekker litt vel mye oppmerksomhet og blir litt forstyrrende grunnet sin plassering akkurat i bildekant. Den bitte vesle glipa i venstrekanten burde enten vært unngått ved at bildekant hadde skåret såvidt inni kanten der elle du kunne hatt med litt mer av sjøen. Noen god løsning på pipa i høyrekanten har jeg ikke bortsett fra at du kanskje kunne hatt med litt mer der. men jeg vet jo ikke hva som er utenfor bildekant så det kan jo bli feil det også. Kanskje en bortkloning av pipa kan være løsningen? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Fint bilde av berømte Alcatraz. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Fint bilde av berømte Alcatraz. Mvh Ragnar Tusen takk Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Nydelig bilde! Kanskje skulle der vært litt mer luft både på høyre og venstre side, men ikke godt å si. Jeg også reagerte på pipa i høyrekanten. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Tusen takk for kommentaren ☺ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg