Gå til innhold

Prissetting av brukte deler

Anbefalte innlegg

Jeg gikk på en smell på Komplett sin super weekend og bestilte i7 6700k oppgraderingspakke, så da må jeg få solgt mitt gamle HK, CPU og minne.

Så spørsmålet er hva jeg kan få for det gamle og hvor får dere best pris, gidder ikke å prise det så høyt at jeg blir sittende med det.
Altså er er jeg ute etter en fair pris hvor hverken jeg eller kjøper blir lurt.

Hovedkort:
ASUS GRYPHON Z87

Processors:
Processor : Intel® Core i5-4670K CPU @ 3.40GHz (4C 4GHz, 3.8GHz IMC, 4x 256kB L2, 6MB L3)
Socket/Slot : FC LGA1150

Minne
2stk  Corsair CMX4GX3M1A1333C9 4GB DIMM DDR3 PC3-10700U DDR3-1334 (9-9-9-24 5-34-10-5)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Solgte 4790k, Asus Z97-a og 8gb med minne for ett halvt år siden til 3800 kr. Ble ikke rent ned av mailer av folk som ville handle, men det ble nå solgt. Kommer an på hvor lenge en vil vente med å få solgt det. Om en ser på prisene på nytt i dag så får en jo i5 6600k til rundt 2200 kr, minne er ganske rimelig 3-400 kr for 8gb og om en plusser på hovedkortet blir nå dette ikke så innmari langt unna 3500 kr, men la oss si 4000 kr for å runde det av.

Da spørs det jo om det er så mange som er villig til å betale opp i mot full pris for hva nytt koster i dag for noe som er eldre og brukt. Men det er nå bare å senke prisen eller sette inn ny annonse om en merker at en har satt prisen for høyt. Rett pris mener jeg vil vel være mellom 2500-3000 kr ett sted.

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...