Leif Olsson Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Hegre med reirbygging Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Flott. Her har du motiv fremover Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Fine bilder. Dette blir det nok interessant og følge med på. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Storslotte fugler. Rart de bygger så nært, er jo veldige sky hegrene. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. april 2016 Forfatter Del Skrevet 30. april 2016 Hei folkens, Erik, Rolf og Harald Takk før deres hyggelige kommentarer Ja her blir det jobb framover og lit rart men også kult at dem bygger så nert riksveien God helg videre ! Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Hei, Leif. To flotte bilder, Leif, - jeg har ikke opplevd å se at gråhegrer bygger reir ! Eksponering, skarphet og farger er veldig bra ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 De digre gråhegrene virker en smule malplassert oppi de tynne kvistene der. Men det ser jo ut til at de greier seg bra. 2 fine versjoner her av fugl i miljø. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Hei, Leif. To flotte bilder, Leif, - jeg har ikke opplevd å se at gråhegrer bygger reir ! Eksponering, skarphet og farger er veldig bra ! M v h Albert. Hei Albert. Takk før hyggelig kommentar ? nei, ikke vanlig at se hegre så nert, bygge rede. Har sett stor koloni høyt opp i tre i Sverige, Skåne ? ser dem ofte flyge på øya ? God 1 Mai ? Leif ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 De digre gråhegrene virker en smule malplassert oppi de tynne kvistene der. Men det ser jo ut til at de greier seg bra. 2 fine versjoner her av fugl i miljø. Roar Takk takk Roar før hyggelig kommentar ? Så riktig, dem greier seg bra på de tynne kvistene ? God 1 Mai ? Leif ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Sjelden jeg ser bilder av fugler i samspill med reirbygging. Interessant å betrakte. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Sjelden jeg ser bilder av fugler i samspill med reirbygging. Interessant å betrakte. Mvh Ragnar Hei Ragnar. Riktig som du sier, sjelden at se fugler i samspill med reirbygging Takk før hyggelig kommentar God 1 Mai Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg