Enceladus Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Trenger en bluetooth dongle for windows 10 som er garantert å fungere. Helst at driveren installeres automatisk når jeg plugger den inn eller at det er lett å finne driveren via produsentens hjemmeside. Jeg vil ha noe som er bra og ikke dritt slik jeg har opplevd med lignende produkter fra Clas Ohlson. Den skal brukes med mine Denon AH-GC20 hodetelefoner. Noen som har anbefalinger? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Jeg bruker Kinivo BTD-400 med Windows 10 og Denon AH-GC20 hodetelefoner, fungerer utmerket, ingen ekstern driverinstallasjon kreves i Windows 10. 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. april 2016 Forfatter Del Skrevet 30. april 2016 Jeg bruker Kinivo BTD-400 med Windows 10 og Denon AH-GC20 hodetelefoner, fungerer utmerket, ingen ekstern driverinstallasjon kreves i Windows 10. supert. Hvor kan den kjøpes? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 (endret) Jeg bruker Kinivo BTD-400 med Windows 10 og Denon AH-GC20 hodetelefoner, fungerer utmerket, ingen ekstern driverinstallasjon kreves i Windows 10.supert. Hvor kan den kjøpes? Kjøpte den på eBay da Amazon ikke gidder frakte til Norge. Endret 30. april 2016 av Rudde 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. april 2016 Forfatter Del Skrevet 30. april 2016 Jeg bruker Kinivo BTD-400 med Windows 10 og Denon AH-GC20 hodetelefoner, fungerer utmerket, ingen ekstern driverinstallasjon kreves i Windows 10.supert. Hvor kan den kjøpes? Kjøpte den på eBay da Amazon ikke gidder frakte til Norge. Takk Da var den bestilt fra eBay. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2016 (endret) Den fungerte en liten stund men ikke nå lenger Har forsøkt gjentatte ganger å avinstallere driveren og legge den inn på nytt men til ingen nytte. Driveren legges inn automatisk men den finner ingen enheter å koble til. Bluetooth fungerer helt fint på min Surface 4 pro. Der går alt lekende lett. Men ikke på den stasjonære pcen. Endret 31. mai 2016 av Enceladus Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Gjort noen endringer på PC'en siden da? Har ikke komment borti noen lignende problmer på noen Windows 10 maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå