hans A Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Kjøpte ny CD brenner, men det CD brenner programmet som fulgte med var Roxio sin Easy CD Creator ver. 5.1.1.104a Den virket veldig rotete sammenlignet med Nero. Men problemet er at min "Nero lisens" på den gamle brenneren er for gammel til å bruke de nyeste versjonene. (Har bare ver. 4.x.x) Og roxio skal jo vite allt om deg, innkl epostadressen før du får lastet ned oppdateringer. Og i disse virustider skal man vel ikke spre epostadressen sin for mye. (Dårlig erfaring med det fra tidligere HD/SW) Er det noen som vet hvor det finnes en oppdatering for Easy CD... fra ver. 5.1.1 til 5.3.5 uten "loginn/password" ? Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hva med å bruke noen ytterst få kroner og faktisk oppdatere Nero-lisensen din? Er helt enig med deg - Easy CD Creator hadde jeg ikke kastet etter min værste fiende en gang. Et annet tips er Burnatonce. Helt gratis men litt mer "ekspert" preget. Likevel svært bra. Anbefales. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 En så store og seriøse aktør som roxio er, skal du ikke bekymre deg for virus. De selger ikke emailen din til noen. Så bare registre deg du, det har eg gjort i årevis og har enda ikke hatt noe virus på pc'en min. Mange sier at du må ha et virusprogram, ja det er riktig, men du må og passe på å oppdatere windows også. Spesielt de som har med sikkerheten å gjøre. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Hva med å bruke noen ytterst få kroner og faktisk oppdatere Nero-lisensen din? Er helt enig med deg - Easy CD Creator hadde jeg ikke kastet etter min værste fiende en gang. Et annet tips er Burnatonce. Helt gratis men litt mer "ekspert" preget. Likevel svært bra. Anbefales. Ja jeg var inne på web siden deres å så på prisen. Serienummeret koster € 49,99 Og Retail pakken koster € 69,99 + € 9,00 Eller US$ 39.99 for Nero 6 upgrade downloadable serial number. Er det noen i norge som selger "retail pakker" med Nero 6? Nero 6 priser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå