Studenten! Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Hei! Dersom man har tregulv på et seprat totalett som er atskildt fra resten av badet (besdet er flisbelagt), og man ikke ønkser tregulv pga. det er vaskelig med vask ol og fare forbundet med vannsøl spesielt når man har barn i huset - hva anbefales å gjøre da? Jeg er ingen handy-person, så det er ikke aktuelt å rive opp gulvet og sette på fliser. Og jeg har ikke råd til engasjere håndtverker pdd. Men jeg har lest om noe som er "clip-in fliser"; altså fliser som man bare "limer" på gulvet eller veggen. Har dere erfaring med det? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 http://www.flisekompaniet.no/rad/veiledning/veiledninger/legge-flis2/ Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 30. april 2016 Forfatter Del Skrevet 30. april 2016 Takk for svar! Ut fra artiklen kan jeg altså legge fliser direkte på tregulvet - trenger ikke å rive det opp? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Sålenge det ikke er så mye bevegelse i det så ser det ut til at det går fint ja. Dobbelsjekk med baderomsbutikk eller en fagperson for å være sikker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Er det støp under tregulvet? Er tregulvet parkett eller plater? Fliser på underlag som beveger seg er sjelden en god ide. Dersom det er plater, kan du legge belegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå