bentyman Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Flere som synes det er smakløst av Telenor å annonsere for ADSL da de har gått ut med at de ikke vil bygge ut ADSL videre? Kan de ikke heller slutte å annonsere å bygge det ut til de _stakkarene_ som ikke har ADSL tilbud da? Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Helt enig, men det er jo StjeleHor vi snakker om da.... <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Mister t på 2002-02-25 21:15 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Mister t på 2002-02-25 21:16 ] Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 IKKE ENIG!!! Det er så mye problemer med telenor at det går ikke an. Jeg har ADSL selv fra (telenor seff..) og det har vært problemer siden dag1!!! Alle jeg kjenner har problemer... KJØP HELLER NGT!!!! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Slike tråder passer best under internett og nettverk, flyttes Lenke til kommentar
bentyman Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: On 2002-02-25 22:31, SirHartge skrev:Slike tråder passer best under internett og nettverk, flyttes Det finnes _politi_ her også ja. Men til mitt forsvar må jeg si at det var utrolig rotete å finne rett kategori når jeg skulle legge inn denne meldingen, så den havnet mot min vilje under Alt Om Data, men meningen var selvfølgelig å legge den inn under Internett og nettverk... Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Noen som har misforstått litt? Telenor sier at geografisk utbygging er stoppet. Nå er det etterspørsel som bestemmer. Er det mange nok på en sentral som bestiller DSL bygges den ut anyway. Så om du er tilknyttet en setral med bare "anti-DSL" kunder må du nok vente lenge. Det arbeides også med å bedre forholdene for eksisterende xDSL kunder. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: Det finnes _politi_ her også ja. Men til mitt forsvar må jeg si at det var utrolig rotete å finne rett kategori når jeg skulle legge inn denne meldingen, så den havnet mot min vilje under Alt Om Data, men meningen var selvfølgelig å legge den inn under Internett og nettverk... Som vi alle (forhåpentligvis) vet så kan faktisk politiet hjelpe deg med masse. Er du i Barcelona og spør hvordan du kommer deg til fotballstadionen så svarer dem (nesten helt) sikkert høfflig hvordan du gjør det enklest. På samme måte er SirHartge snill og hjelper alle brukere som ikke er vant til hvordan forumet fungerer, med å få plassert trådene på riktig sted :smile: Man trenger ikke å forsvare seg hvis man har gjort en feil, men som man ville gjort med politimannen som viste deg veien til fotballbanen så kan man takke SirHartge for hjelpa. Dersom du lurer på hvordan du skal være sikker på at du poster i rett kategori så kan du helt sikkert sende en melding til SirHartge eller en av de andre moderatorene. Da vil du helt sikkert få et svart som enkelt og greit forklarer hvordan man skal forsikre seg at man poster i rett kategori i framtiden [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-02-26 15:27 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå