Rolf Kristensen Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 I de store guttas lekegrind.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Her var det mye snadder. Fin dokumentasjon fra de store guttas lekegrind Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Ja, enten er det modellfly eller så er det el. tog. Når det gjelder sistnevnte er gjerne undskyldningen at det er gave til barna. Men gjett hvem som leker mest? Disse flyene var faktisk større enn de fleste av de jeg har sett. I motsetning til lekegrind for barn er det åpning så det går an å komme ut her ser jeg. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Hei, Rolf. "Den mest markante forskjell på gutter og menn, er størrelsen på leketøyet", heter det jo, og jeg tipper at karene på bildet "går opp i hobbyen" med en stooor porsjon barnslig iver ! Radiokontrollerte fly er en interessant og morsom hobby, og kostnadene kan holdes på et forholdsvis beskjedent nivå ! Bildet er fint komponert, og forteller om kameratskap, engasjement og livsglede ! Veldig bra ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Ser kosleig ut Et fint bilde då av guttas lek M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Fra tiden flyklubben holdt til på Eggemoen var det ikke så sjelden en kunne oppleve de voksnes guttedrøm. Noen fritidssysler skal man jo ha. Her er forberedelsene i full gang ser jeg. Et artig bilde, og teknisk sitter det også godt. Litt pirk, kanskje du burde klone bort den lille svarte flekken m.m. i høyre kant. Men som sagt, dette er bare pirk. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 30. april 2016 Forfatter Del Skrevet 30. april 2016 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de hyggelige og reflekterte kommentarene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg