ostov Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg har tenkt å kjøpe et data program. Jeg skulle gjerne ha hatt student ver. men er jeg student eller bare elev? Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Tror du er student da. Skyt meg hvis jeg tar feil : Lenke til kommentar
ostov Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Hvis jeg er en student ville jeg ikke ha hatt et student bevis? Sånn som du kan vise på noen utesteder sånn at du får mat/drikke billigere... Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Student på ungdomsskolen? Ville nå kallt deg elev... :-P Endret 22. november 2003 av pebbe Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Student på ungdomsskolen? Ville nå kallt deg elev... :-P Jeg også. Studenter går på høgskoler. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Er det andre regler i usa? Sende en mail til softimage ( http://www.softimage.com/ ) Jeg tror ikke de skjønte at jeg var kun en elev og ikke student. ostov Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Student på ungdomsskolen? Ville nå kallt deg elev... :-P Jeg også. Studenter går på høgskoler. Når det gjelder rabatter er vel student og elev samme sak. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 I betydningen "får jeg studentrabatt ved kjøp av programvare" er svaret ANTAGELIG ja. I de aller fleste andre betydninger er svaret nei. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg er ganske sikker på at du vil bli regnet som student av Microsoft, men andre vet jeg ikke noe om. Det er jo opp til hver enkelt programvare-leverandør å definere hva de regner som en student. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ja, tror da det. Håper det da, for da ville jeg også fått rabatt Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 etter du komer inn på videregående er du "student" ..... ? Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Altså, for å få studentfordeler her til lands så må man vel studere ved høgskoler/universitet så vidt jeg vet? Hvorfor skal man ellers bli spurt om semesterkort og annen dritt ved studenrabatter da? Jeg vet det finnes mange plasser som også gir samme rabatt til videregåendeelever, men i den rette form så teller ikke videregående elever under den gruppen som egentlig skal få studentrabatt! Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Neste spørsmål: Er man student eller elev ved en folkehøyskole? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå